بررسی گوشی های جدید تاشو در صنعت موبایل

tashoib3ir

گوشی های با صفحه نمایش تاشو  جدید ترین تکنولوژی شرکت های سازنده موبایل در جهت گرفتن نبض بازار هستند.

اگرچه با وضعیت فعلی ارز در کشور امکان خرید گوشی های پرچمدار و جدید شبیه یک رویاست ولی از تماشا و بررسی آنها محروم نیستیم!

 

گوشی های با صفحه نمایش تاشو  جدید ترین تکنولوژی شرکت های سازنده موبایل در جهت گرفتن نبض بازار هستند.

اگرچه با وضعیت فعلی ارز در کشور امکان خرید گوشی های پرچمدار و جدید شبیه یک رویاست ولی از تماشا و بررسی آنها محروم نیستیم!

 

چندی پیش شرکت سامسونگ گوشی تاشوی جدید خود را معرفی کرد و یک چالش جدید در طراحی موبایل بوجود آورد.

پس از آن خبر رسیده که هواوی نیز در حال طراحی و ارائه گوشی تاشوی خود می باشد.

 

با وضعیت خاصی که در حال حاضر بر روی گوشی های اندرویدی بازار جهان حکفرماست به نظر می آید به زودی هواوی گوی سبقت را از شرکت سامسونگ در زمینه فروش گوشی های موبایل اندرویدی بگیرد و با تکنولوژی های جدید و امکانات بسیار لوکس و درجه یکی که در گوشی های خود قرار داده اقبال عمومی را به طرف محصولات خود سوق داده است.

اوج شاهکار شرکت هواوی گوشی های سری جدید میت 20 هست که میت 20 پرو الماس گرانبهای آنهاست.

 

سامسونگ گوشی های تاشدنی خود را به عنوان سری F نامگذاری کرده و آینده را از آن این گوشی ها می داند.

 

گوشی های جدید منعطف تاشو در آی بی تری

 

مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، دی‌جی کُه (DJ Koh) که اخیراً درباره‌ی برنامه‌های این شرکت صحبت کرده است، افزود که به‌لطف سه‌گانه‌های گالکسی اس 10 و گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی اف (Galaxy F)، آینده‌‌ی شرکت در سال بعد بسیار بهتر از سال جاری خواهد بود.

و البته تولید گوشی‌های سری اف ادامه خواهد داشت، همان‌طور که دیجی کُه گفته است باید هرساله منتظر گوشی‌های هوشمند تاشدنی این شرکت باشیم و به نظر می‌آید همین حالا هم طرح این گوشی‌ها را در میان نمونه‌های اولیه در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگِ سان‌فرانسیسکو دیده باشیم.

طرح‌های ثبت اختراع این شرکت نشان از آن دارد که این گوشی‌ها قابلیت تا شدن به داخل دارند و صفحه‌نمایش آن‌ها در حالت باز تمام صفحه و در حالت بسته نیمی از آن را پوشش می‌دهد. در هر حالت این صفحه می‌تواند به دو قسمت تقسیم شده یا به‌سمت یکی از لبه‌های گوشی منتقل شود. 

 

جدیدترین مدلهای گوشی تاشو در آی بی تری

 

از طرف دیگر هوآوی هم یک گوشی هوشمند منعطف با صفحه نمایش تاشو در دست توسعه دارد و انتظار می‌رود که آن را در سه ماهه اول سال آینده میلادی رسما معرفی کند. این گوشی به دو پنل نمایش 5 و 8 اینچی مجهز شده است.

همان‌طور که پیش از این هم گفته شده بود، پنل نمایش مخصوص این گوشی سطح بالای هوآوی توسط تامین کننده‌ای چینی به نام BOE ساخته می‌شود. کمپانی BOE همان تأمین کننده‌ای است که پنل نمایش خمیده OLED مخصوص برای میت 20 پرو هوآوی را هم تولید کرده بود. براساس برخی گزارش‌های محلی، هوآوی در حال حاضر این دستگاه را به برخی اپراتورهای همراه کره جنوبی ارائه کرده است و برخی منابع آگاه هم در این باره اذعان داشته‌اند که گوشی منعطف ارسالی از سوی هوآوی پروتوتایپ نبوده و درواقع نسخه نهایی این محصول نوین بوده است. براساس نقل قول یکی از این افراد، گوشی منعطف ارسال شده برای اپراتورهای کره جنوبی پیشرفته‌تر و کامل‌تر از آنچه انتظارش را داشته‌اند بوده است.

بدون شک نگهداری گوشی تاشو  مشکلات خاص خود را دارد و باز و بسته کردن ممتد این گوشی ها و همچنین تست مقاومت این گوشی ها در شرایط مختلف بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

 

 

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
0 0 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx