بهترین خودروهای وارداتی 2022 برای ایران

خودرو وارداتی

در این مطلب قصد داریم با نمایش و معرفی های خودروهایی  که قرار است به ایران وارد شود کمی حالتون را خوش کنیم:

با بررسی خودروهای جدید 2022 جهانی به نتایج زیر رسیدیم  البته انتخاب خودرو سلیقه ای هست.

در این زمینه برند‌های مطرحی همچون نیسان، کیا، هیوندایی، سوزوکی، رنو، ام. جی و میتسوبیشی خودرو‌های اتوماتیک، با حجم موتور و مصرف سوخت پایین در اختیار دارند. بررسی چند سایت خودرویی در امارات به عنوان کشوری که در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود خودرو به کشورمان مطرح بود، خودرو‌ها و قیمت‌های جالب توجهی را ارائه می‌دهد.

suzuki.dizire

 

۱- سوزوکی دزایر (Dzire) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با موتور ۲/ ۱لیتری و مصرف سوخت ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش. این خودرو با قیمت ۳۶ هزار و ۹۰۰ درهمی عرضه شده که با احتساب هر درهم هشت هزار و ۴۰۰ تومان، حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.


mitsu.attrage

 

۲- میتسوبیشی اتریج (Attrage) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با حجم موتور ۲/ ۱لیتری. این خودرو با قیمت ۳۶ هزار و ۹۰۰ درهمی عرضه شده که با احتساب هر درهم هشت هزار و ۴۰۰ تومان، حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

 


mitsu.mirage

 

۳- میتسوبیشی میراژ (Mirage) اتوماتیک با پیشرانه ۲/ ۱لیتری و مصرف سوخت ۸/ ۴ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش. این خودرو نیز با قیمت ۳۶ هزار و ۹۰۰ درهمی عرضه شده که با احتساب هر درهم هشت هزار و ۴۰۰ تومان، حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

 


renult.symbol

 

۴- رنو سیمبل (Symbol) ۲۰۲۲ اتوماتیک با پیشرانه ۶/ ۱لیتری. این محصول ۳۷ هزار و ۳۰۰ درهم قیمت دارد که معادل ۳۱۳ میلیون تومان است.


kia.pegas

 

۵- کیا پگاس (Pegas) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با حجم موتور ۴/ ۱لیتری و مصرف سوخت ۱/ ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش. این خودرو ۴۵ هزار درهم قیمت‌گذاری شده که معادل ۳۷۸میلیون تومان است.


kia.picanto

 

۶- کیا پیکانتو (Picanto) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با پیشرانه ۲/ ۱لیتری. این خودرو در بازار امارات ۴۳ هزار درهم قیمت دارد که معادل ۳۶۱ میلیون تومان است.


خودرو وارداتی

 

۷- ام. جی. ۵ مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با حجم موتور ۵/ ۱لیتری و گیربکس CVT. این خودرو با قیمت ۵۷ هزار و ۶۴۵ درهمی در بازار امارات، معادل ۴۸۴ میلیون تومان ارزش دارد.


nissan.sunny

۸- نیسان سانی (Sunny) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با پیشرانه ۶/ ۱لیتری و مجهز به گیربکس CVT. این خودرو در بازار امارات ۵۷هزار و ۹۰۰ در هم ارزش‌گذاری شده که به معنای ۴۸۶میلیون تومان است.


renult.daster

 

۹- رنو داستر (Duster) مدل ۲۰۲۲ اتوماتیک با حجم موتور ۲لیتری. این خودرو در بازار امارات ۵۶ هزار و ۹۰۰ درهم ارزش دارد که برابر با ۴۷۸ میلیون تومان است.

بهترین خودروهای وارداتی ایران


 

خوردوی دهم را شما در کامنت ها پیشنهاد بدهید منتظریم کامنت کنید خوشحالمون کنید

شمارش معکوس برای آغاز واردات خودرو به کشور و رهایی از انحصار خودروی های بی کیفیت و کشنده

منتظریم
مشتاقانه
صبرانه
بی
آغاز واردات خودروهای باکیفیت خارجی به ایران
IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
4.1 7 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
10
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx