رونمایی اپل واچ سری 7 کم حاشیه

اپل واچ سری ۷ جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل است که اکنون به نمایشگر ۲۰ درصد بزرگ‌تر مجهز شده است و در بطن آن، تراشه S7 مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری وظیفه پردازش‌ها را بر عهده دارد.

 

apple watch

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، اپل دقایقی پیش نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را با نام اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد. بر خلاف انتظار، گجت مذکور از همان زبان طراحی پیشین کوپرتینویی‌ها بهره می‌گیرد، یعنی فریم و نمایشگر مانند گذشته به شکل گرد و محدب درآمده است.

افزون‌براین، هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود که کاملا با بندهای گذشته نیز سازگار است. اپل مدعی است که اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ مجهز شده است که مقاومت دربرار ضربه و خط‌وخش به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

اپل واچ سری ۷ قیمتی مشابه نسل گذاشته دارد؛ ازاین‌رو، نسخه ۴۰ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ مبتنی بر وای‌فای ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار آن ۴۹۹ دلار قیمت دارد. از سوی دیگر، مدل بزر‌گ‌تر ۴۴ میلی‌متری به ‌ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ البته باید به این نکته توجه داشت گه قیمت‌ها بسته به نوع بند و بدنه می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، احتمالاً مدل تیتانیومی از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود و مدل تمام استیل (بند و بدنه) ۷۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این میان، برخی مدل‌های مجهز به بندهای چرمی نیز وجود دارد که قیمت محصول را تا بیش از ۱۴۰۰ دلار افزایش می‌دهد!

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 4 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx