طنز بی نظیر اختلاس با دوتاهویج

160831124037 samsung gear s3 780x439

در سال های اخیر بحث اختلاس در کشور بسیار داغ شده و هر دم از این باغ بری می رسد.

از رییس کل بانک مرکزی تا مقامات دولتی گرفته تا واسطه های فروش نفت و موسسات و بانکهای خصوصی و حتی تعاونی ها همگی به نحوی دستی بر آتش اختلاس دارند.

اختلاس هویجی

 

 

 

اعتراضات فراوان به اختلاس ها بازخوردهای فراوانی داشت و هر قشری از جامعه به نحوی اعتراض شدید خود را به این گناه اقتصادی نابخشودنی اعلام کردند.

 

از جمله هنرمند صاحب سبک ایرانی مهران مدیری در یک کلیپ ویدیویی طنز به شکلی بسیار جسورانه با زبان طنز به اختلاس اعتراض میکند.

 

 

بله این کلیپ هم تلخ است و هم شیرین!!!!

تلخ از این بابت که عده ای خائن در لباس ها و پست های مختلف به جای خدمت صادقانه به ملت ،اموال و سرمایه ملی را غارت می کنند و برخورد شدیدی با آنها نمی شود.از طرفی هم نحوه بیان این اعتراض بسیار شیرین است و بدون شک لبخند را بر لبان شما جاری خواهد ساخت!

مهمان برنامه جناب آقای دکتر نجف قلی مشیر مطلع – مدیریت محترم معاونت پیشگیری و برنامه ریزی راهبردی ستاد کل نظارت بر نهادهای مالی و پولی کل کشور هست

 

در جهت مبارزه با فساد اقتصادی و اختلاس ها یک سایت راه اندازی شده به نام اختلاس دات کام که شما می توانید آمار دقیق و آنلاین اختلاس ها را لحظه به لحظه چک کنید.

ضمن اینکه  جهت اطمینان خاطر مردم از ریشه کن شدن اختلاس در جامعه  یک بازی در این سایت طراحی شده  که شما می توانید اختلاس کننده مورد نظر را انتخاب کنید و دنبال کنید و اگر بتوانید در وقت مقرر بگیریدش دوتا هویج میخورید میرید مرحله بعدی 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

با نظرات پرمهر و روزافزون خود ما را در پیشبرد اهداف سایت یاری نمایید.

آی بی تری ib3.ir

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
2
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx