تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

نمایه کاربر
bahman656323
تازه وارد

تازه وارد
پست: 2
تاریخ عضویت: چهار شنبه 15 آبان 1398, 2:51 pm
تشکر شده: 3 دفعه
تماس:

تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم

پست توسط bahman656323 » چهار شنبه 15 آبان 1398, 2:54 pm

بی شک یکی عده کثیری در دنیال از چاقی و اضافه وزن رنج می برند که باعث می شود فرد اعتماد به نفش خود را از دست دهد و علاوه بر نداشتن تیپ و استایل مناسب از لحاظ سلامتی نیز در وضعیت مناسبی قرار نداشته باشد. چاقی ممکن است در یکی از اعضای بدن و یا در تمام بدن ظهور کند که یکی از بدترین شرایط آن چربی اضافی شکم می باشد. یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از چاقی و کاهش وزن ورزش و تمرین می باشد که باعث می شود همراه با سلامتی از اندامی زیبا نیز برخوردار باشید. در این مقاله سعی داریم تا تمرینات مخصوص سوازاندن چربی شکم را با هم مرور کنیم و اشاره ای به این تمرینات و نحوه صحیح انجام آنها داشته باشیم.تمرین  چاقوییدر این تمرین باید دراز بکشید و دستان خود را با زاویه 90 درجه نسب به بدنتان به سمت بالا باز کنید. در این هنگام شروع به تمرین کنید و همزمان پاها و دستان خود را به هم نزدیک کنید. توجه داشته باشید که در این هنگام نباید از زمین جدا شد و باسن باید چسبیده به زمین باقی بماند. این تمرین بیشترین فشار را به شکم وارد می کند و یکی از تمرینات مخصوص برای سوازاندن چربی های شکم می باشد. این حرکت از جایی که شبیه به باز و بسته کردن چاقو می باشد که به حرکت چاقویی یا باز و بسته شونده معروف است. و در آن بدن به شکل حرف انگلیسی V در می آید.


تصویربالا رفتن از کوهکف دو دست خود را بر روی زمین قرار دهید و در حالی که بدن خود را از زمین جداکرده اید و دستان شما به صورت زاویه 90 درجه با بدنتان قرار دارند شروع به حرکت دان پاهای خود به جلو به صورت بالا رفتن از کوه کنید. که به صورت تصویری نیز مشاهده می کنید.تصویرتمرین مرده متحرکابتدا در این تمرین پاهای خود را از زمین جدا کرده و بر روی شکم خود جمع می کنید و همزمان دستان خود را به حالت 90 درجه بالا می برید. سپس همزمان که پای راست را باز می کنید دست چپ خود را در امتداد بدن به عقب می برد و این کار را با پای چپ و دست راست انجام می دهید توجه داشته باشید که در این تمرین پاها برخوردی با زمین ندارند و بیشترین فشار به قسمت شکم وارد می شود که باعث چربی سوزی می شود. همچنین این تمرین برای تقویت ماهیچه های پا مناسب می باشد.تصویرتخته هاپدر این تمرین ورزشی کف دست خود را بر روی زمین قرار می دهید و دست های خود را به عرض شانه های خود باز کنید و پاهای خود را در کنار یدیگر قرار دهید به طوری که پاهای شما روی انگشتان شما باشد بعد شروع به جستن به سمت جلو کنید و دوباره به صورت دوپا به عقب برگردید. این کار را در سه ست 12 تای انجام دهید و در بین هر ست 10 ثانیه می توانید استراحت کنید. نحوه صحیح انجام این تمرین نیز در تصویر زیر مشخص است.تصویرحرکت قیچی پابه روی کمر بخوابید و پاهای خود را دراز کنید و سر و پاهای خود را از زمین جداکنید و سطح اتکای خود را روی باسن قرار دهید. پای راست خود را بالا بیاورید تا عمود بر زمین قرار بگیرد و در این حالت دستان خود را به پشت پای راست خود برسانید و پای خود را به سمت صورت خود فشار دهید سپس پاهای خود را تغییر دهید و همین کار را با پای چپ خود تکرار کنید.

تصویر


لمس انگشت خرچنگیروی زمین بنشینید و زانوهای خود را خم کنید به صورتی که کف پاهای شما روی زمین قرار بگیرد. دستان خود را پشت سر خود قرار دهید و با کمک دستان خود بدن را به سمت بالا بکشید. باسن خود را از روی تشک بلند کنید و سعی کنید دست راست خود را با نوک انگشتان پای چپ خود لمس دهید. سپس این کار را با دست چپ و پای راست تکرار کنید. این تمرین را باید به صورت متنفاوب انجام دهید و یکی از تمرینات اساسی برای سوازندن چربی های شکم می باشد
تصویر

بازگشت به “تمرینات ورزشی”