گوشی جدید الجی جی6 معرفی شد

آی تی بوشهر:گوشی جدید الجی جی6 معرفی شد.

پشت و روی الجی جی 6

جدیدترین گوشی شرکت ال جی امشب در کنگره جهانی موبایل 2017 در شهر بارسلون اسپانیا معرفی شد.

 

شرکت ال‌جی برخلاف نسل پیشین، در ساخت نسل جدید گوشی پرچم‌دار خود از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است. فریم این گوشی فلزی و تراش‌خورده است. پنل پشتی گوشی نیز از جنس شیشه است و با فریم تراش‌خورده‌ی گوشی، ترکیب زیبا و هماهنگی به وجود آورده است. بدنه‌ی این گوشی در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و موفق شده گواهی IP68 را از موسسه‌ی IEC‌ دریافت کند. بهره‌گیری از شیشه در ساخت پنل پشت ال‌جی جی ۶ باعث شده است تا این گوشی از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی کند.

[clear][divide icon=”circle”]

پشت و روی الجی جی 6

در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی هستیم و مطابق معمول حسگر اثر انگشت گوشی زیر این دوربین قرار گرفته است. ال‌جی برای دوربین جلوی این گوشی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. دوربین این گوشی از لنز عریضی بهره می‌برد. دوربین جی ۶، کیفیتی نزدیک به دوربین‌های DSLR دارد. جی ۶ نخستین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون است که از زوم اپتیکال پشتیبانی می‌کند.

[clear][divide icon=”circle”]

دوربین دوگانه جی 6

ال‌جی به خاطر استفاده از دوربین دوگانه کاملا شناخته‌شده است و دوربین دوگانه‌ی جدید جی ۶ نسبت به نسل قبلی استفاده‌شده در دو گوشی رده بالای LG G5 و LG V20 بهینه‌ شده است. شرکت ال‌جی در هر دو دوربین جی ۶ از همان سنسور قبلی استفاده‌شده در جی 5 بهره برده و زاویه‌ی لنز عریض آن‌ها هم نسبت به لنز جی ۵ کاهش یافته است. سنسورهای استفاده‌شده در الجی جی ۶ همان سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 ساخت شرکت سونی با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرون هستند که مشخصات پشتیبانی شده به وسیله‌ی آن‌ها اندکی متفاوت است. اگرچه ممکن است در ابتدا اولویت بندی جدید شرکت ال‌جی مورد پسند کاربران نباشد؛ اما قطعا دوربین‌های جدید نسبت به قبل بهتر و متعادل‌تر شده است.

[clear][divide icon=”circle”]

دوربین جلوی جی 6

دوربین‌های روبه‌رویی معمولا و به صورت پیش‌فرض نسبتا عریض هستند؛ اما شرکت ال‌جی باز هم پا را فراتر گذاشته و در گوشی LG G6 از یک لنز عریض با زاویه‌ی دید ۱۰۰ درجه که دارای دهانه‌ی دیافراگم f/2.22 است، استفاده کرده است. رزولوشن دوربین سلفی جی ۶ ال‌جی هم ۵ مگاپیکسلی است. هیچ نوعی از لرزش‌گیر در این دوربین استفاده نشده است. در اینجا هم اندازه‌ی محدودیت زاویه‌ای این دوربین دال بر عدم استفاده از لرزش‌گیر است.

[clear][divide icon=”circle”]

جی 6 جدید

ال‌جی جی ۶ پس از گوشی‌های پیکسل، نخستین گوشی هوشمندی است که از دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت بهره می‌برد. جی ۶ به همراه اندروید نوقا و رابط کاربری جدید ال‌جی، موسوم به UX 6.0 و در سه رنگ نقره‌ای (Ice Platinum)، مشکی (Astro Black) و سفید (Mystic White) روانه‌ی بازار خواهد شد. البته باید بدانید که برخی از قابلیت‌های جی ۶ مختص چند بازار خاص است؛ به عنوان مثال، شارژ وایرلس تنها برای بازار آمریکا است، مبدل دیجیتال به آنالوگ تنها برای بازار کره و آسیا در نظر گرفته شده است و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی نیز تنها در برخی بازارهای آسیایی و اروپای شرقی عرضه خواهد شد.

ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود را طی یک برنامه‌ی پیش‌فروش روانه‌ی بازار کند و عرضه‌ی عمومی، در تاریخی دیگر رخ خواهد داد. بنا بر اعلام رسمی کمپانی سازنده، ال جی جی 6 قرار است از تاریخ ۲ تا ۹ مارس (۱۲ تا ۱۹ اسفند ماه) پیش‌فروش این گوشی جدید را آغاز کند و ارسال سفارشات برای خریداران نیز از ۱۰ مارس (۲۰ اسفند ماه) انجام خواهد گرفت. در بازارهایی نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا، عرضه‌ی ال جی جی 6 از اول آوریل آغاز خواهد شد و بنابراین از حالا، حدود یک ماه به زمان عرضه‌ی عمومی آن در این بازارها باقی مانده است.ال جی جی 6 می‌تواند در حدود ۵ هفته قبل از این که غول ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ وارد بازار شود، فرصت فروش داشته باشد و اپراتور مخابراتی بین‌المللی AT&T، قیمت ال جی جی 6 را در حدود ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار تخمین زده است. 

[clear][divide icon=”circle”]

 [visibility visible_on=”desktop”][/visibility]

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
0 0 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
3
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx