گالکسی اس8 آبی بر آتش سامسونگ

SP275 RW Competizione 2 1200x520

 

   ib3.ir  گالکسی اس8 آبی بر آتش سامسونگ

تصویر گالکسی اس 8 سامسونگ

Galaxy S8 samsung

 

 

غول کره ای سامسونگ پس از تحمل فشارهای زیاد در رابطه با توقف تولید گالکسی نوت 7 ،در پی اعاده حیثیت و اعتبار خود با رونمایی از محصول جدید به عنوان گالکسی اس 8  می باشد.

گالکسی اس8 آبی بر آتش سامسونگ

گالکسی نوت 7 که بدون اغراق می توانست عنوان بهترین گوشی سال را به خود اختصاص دهد و رکورددار فروش و سود دهی برای شرکت سامسونگ باشد،بر اثر یک اشتباه فاحش در سیستم باطری  و شارژ به یک کابوس وحشتناک برای این شرکت و هوادارانش تبدیل شد.

حال سامسونگ پس از سپری کردن یک سال بسیار سخت و تحمل انتقادات شدید طرفداران و طعنه های رقیبان ،تمام تمرکز خود را بر روی گالکسی اس 8 و احتمالا در کنار آن گالکسی نوت8(اس8پلاس) قرار داده تا بتواند دگربار نبض بازار جهانی موبایل را در دست بگیرد.

 

[divide]

 

 

تصویر گالکسی اس 8 سامسونگ

 

[divide]

 

با توجه به شکست پروژه نوت 7 و از دست رفتن همه امتیازات و امکاناتی که این گوشی جنجالی داشت ،حال باید منتظر اس8 باشیم . بدون شک سامسونگ در عرضه پرچمدار جدید خود همه امکانات نوت 7 و یک سری امکانات جدید برای جذب مشتریان  و همچنین کاهش قیمت در راستای فروش حداکثری و بازگردانی اعتماد از دست رفته را لحاظ خواهد کرد.

گالکسی اس8 آبی بر آتش سامسونگ

در رابطه با پرچمدار جدید سامسونگ شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده که تجربه نشان داده همه آنها به واقعیت پیوند نخواهد خورد.

تلاش ما بر این است مواردی که به واقعیت نزدیک است خدمت شما مطرح کنیم:

از جمله این شایعات می توان به هوش مصنوعی جدید که در گالکسی 8 به کار خواهد رفت نام برد که از نظر نگارنده این مطلب برای یک گوشی موبایل در کشور ما چندان کاربردی نخواهد بود.

همچنین ادعای ضد و نقیضی درباره حضور یا عدم حضور جک ۳٫۵ میلی متری صدا منتشر شده است. برخی از منابع آگاه ادعا می کنند دستگاه پیش تولید آن ها این خروجی صدا را ندارد اما برخی گزارش ها حاکی از وفاداری سامسونگ به این خروجی صدا است.

حذف دکمه هوم فیزیکی در این محصول و جایگزین کردن آن با اسکنر اثر انگشت و سیستم تشخیص اثر انگشت نوری که در داخل صفحه نمایش تعبیه شده است، باعث شده است تا جنجالی در بین طرفداران این برند بر پا شود.

[divide]

 

گالکسی اس8 سامسونگ

 

[divide]

 

از دیگر امکانات خاصی که باید بر روی گالکسی اس8 متصور بود  اسکنر عنبیه چشم و یک باطری قدرتمند و بی نقص (جبران تجربه تلخ نوت7) و همچنین یک دوربین بی نظیر و خیره کننده خواهد بود.

سامسونگ اواخر ماه فوریه ۲۰۱۷ در کنگره جهانی موبایل از Galaxy S8 خود پرده برداری خواهد کرد و تا آن زمان خبرهای زیادی از این پرچمدار جدید درز خواهد کرد.

شرکت بزرگ سامسونگ با عرضه گالکسی اس8 باید بتواند جواب دندان شکنی به همه منقدین و رقیبان بدهد و ضرر و زیان حاصل از توقف تولید نوت7 را جبران کند.

پس از انفجارهای عجیب باطری نوت7 که سوژه همه رسانه ها شده بود و طنزهای فراوانی در این زمینه ساخته شد، حال باید به تماشا بنشینیم که چگونه سامسونگ می تواند از این وضعیت بحرانی خود خارج شود  و با جلب اعتماد دوباره مشتریان که کار آسانی هم نیست به دوران اوج خود بازگردد.

گالکسی اس8 آبی بر آتش سامسونگ 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
9
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx