کولر همراه محصول شرکت سونی قابل نصب روی بدن

کولر همراه محصول جدید شرکت سونی قابل نصب بر روی بدن و زیر لباس جدیدترین ایده جهت استفاده در فصل گرما و تامین دمای مناسب برای قسمت بیرونی بدن می باشد.در فصل سرما به راحتی می توان بدن را گرم نگاه داشت ولی در فصل گرما  و در محیط بیرون این مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است.

 

 

 

در فصل سرما به راحتی می توان بدن را گرم نگاه داشت ولی در فصل گرما  و در محیط بیرون این مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است.

کولر همراه محصول جدید شرکت سونی قابل نصب بر روی بدن و زیر لباس جدیدترین ایده جهت استفاده در فصل گرما و تامین دمای مناسب برای قسمت بیرونی بدن می باشد.

از دیرباز در مناطق گرم و خشک و گرم و مربوط با آن دمای غیرقابل تحمل 50 و 60 درجه زیر نور شدید آفتاب ،تنظیم دما برای انسانها بسیار سخت بوده و هنوز هم هست و راه حل مناسب در محیط های باز هنوز پیدا نشده است.

اگرچه گرمای طاقت فرسا در منزل و وسایل نقلیه و محیط های سربسته با کولرهای قدرتمند حل شده است اما مگر می شود روزها و ماهها در محیط های سربسته زندگی کرد!!!!

 

 

کولر همراه  شرکت سونی  جهت خنک کردن بدن در تابستان

 

 

 اخیرا شرکت Sony یه کولر/بخاری همراه درست کرده که با قابلیت نصب زیر لباس و کنترل با گوشی تلفن همراه  امکان کنترل دمای بیرونی بدن و کارکرد  و زمان شارژ 2 ساعت گامی موثر در جهت تنظیم دمای بدن در محیط بیرون برداشته است.  

 

اگر چه این محصول در دمای خیلی بالاکارایی موثری نخواهد داشت ولی این حرکت از شرکت معتبر سونی نوید ایده های خلاقانه و کاربردی در جهت حل مشکل تنظیم دمای بدن مخصوصا در گرمای شدید را خواهد داد.

 

کولر بدنی کولر گازی همراه  کولر زیر لباسی

 

 

البته از لحاظ سلامتی کار کردن ممتد یک دستگاه چسبیده به پوست بدن و همجوار با اعضای حساس بدن نیاز به بررسی بیشتر دارد  و همچنین استفاده از آن در شرایط نامساعد  و  غیر قابل پیش بینی مانند گرد و خاک یا فعالیت بدنی شدید قابل تردید است.

 

 

 

کلیپ ویدئویی معرفی کولر بخاری همراه شرکت سونی

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx