نقد و بررسی گالکسی اس10 پیش از رونمایی واقعی

s10ib3ir min

نقد و بررسی گالکسی اس10 پیش از رونمایی واقعی،پس از ارائه چند مدل از گوشی های سری پرچمدار توسط سامسونگ که هیچکدام ن خلاقیت های خاص و تکنولوژی های به روز را نداشت و نتوانست استقبال رکوردشکن عمومی را جلب کند سامسونگ بر این شده در گالکسی اس10 جبران گذشته کند.

 

نقد و بررسی گالکسی اس10 پیش از رونمایی واقعی

 

کمپانی کره ای سامسونگ چند سالی هست که آن خلاقیت و تکنولوژی های خاص گذشته خود را در مدل های اخیر پرچمدار سری گالکسی اس و گالکسی نوت ندارد و پیش بینی می شود شرکت چینی هواوی به زودی و به راحتی گوی رقابت را از سامسونگ به طور کامل برباید و نبض بازار موبایل اندرویدی را از آن خود کند.

 

سامسونگ قصد دارد در گالکسی اس 10 جبران کم کاریهای گذشته را داشته باشد ولی به نظر می آید شرکت های دیگر پیشرفت های بزرگی داشته اند و سامسونگ با همه تبلیغات و هیاهویی که دارد  با ارائه اس10 شاید بتواند در رقابت با غول جدید گوشی های اندرویدی یعنی هواوی قرار بگیرد زیرا ارائه سری میت 20 توسط شرکت هواوی گنجی از امکانات و خلاقیت های جدید در گوشی های اندرویدی را رونمای کرده است.

 

تصاویر جدید گالکسی اس 10 آی بی تری

 

تصویر جدید منتشر شده از گالکسی اس 10 نشان می دهد که سامسونگ قصد استفاده از نهایت قابلیت پنل جلویی گوشی برای صفحه نمایش دارد و فقط حفره ای جهت استفاده از دو دوربین جلو جهت سلفی و احتمالا یک قابلیت جدید تعبیه کرده است.

با بررسی پنل پشتی گوشی به این نتیجه می رسیم که استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اس 10 قطعی است در حالیکه سامسونگ قول داده بود این سنسور را در گالکسی نوت 9 ارائه دهد ولی در نهایت این تکنولوژی جدید را به اس 10 موکول کرد تا شکست سختی از هواوی بخورد و هواوی از فرصت استفاده کرده و برای اولین بار سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را در هواوی میت 20 پرو  به عنوان اولین پرچمدار اندرویدی مجهز به این سیستم روانه بازار کرد.

 

طراحی گالکسی اس 10  جذاب یا زشت

 

نکته جالب در رابطه با گلکسی اس 10 این است که در زمان نگارش این نقد و بررسی متوجه شدیم تست ارتباط پرسرعت و جدید 5G توسط این گوشی در کرده جنوبی انجام شده و موفقیت آمیز بوده است.

در رابطه با زبان طراحی پرچمداران جدید سامسونگ به نظر می آید با توجه به اینکه یکی از امتیازات بزرگ گوشی های جدید تعدد دوربین است متاسفانه سامسونگ طراحی زیبایی جهت قرار دادن چند دوربین در کنار هم استفاده نکرده و از نظر ما و کارشناسان زیبایی شناسی تلفن همراه این طراحی در پنل پشتی پرچمداران سامسونگ به صورت افقی یا عمودی در مقایسه با طراحی انجام شده توسط اپل یا هواوی آن زیبایی و جذابیت خاص را ندارد.

 

 

نقد و بررسی گالکسی اس 10 با تمام امتیازات در آی بی تری ib3.ir

 

 

سامسونگ در اس ۱۰ پلاس از یک باتری ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده؛ پیشتر برخی منابع مدعی شده بودند که این گوشی قرار است از باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند باشد که این مورد نیز با توجه به باطری ارئه شده در نوت9 که 4000میلی آمپر هست  جلب توجه خاصی نخواهد داشت.

 

در نهایت نتیجه گیری ما از ارائه گالکسی اس10 با همه امتیازات و تبلیغات و نو آوری هایش این است که نتواند روبروی پرچمدار جدید هواوی ایستادگی کند و اگر هواوی تبلیغات و حمایت های سامسونگ را داست و ذهنیت عموم کمی نسبت به کیفیت کالای چینی تغییر کند به زودی شاهد تغییرات جالبی در صنعت موبایل جهان خواهیم بود.

 

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
0 0 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
4
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx