نقد و بررسی فروشگاههای اینترنتی معایب و مزایا

eshop1

از لحظه ای که انسان چشم به جهان می گشاید وقتی قادر به تکان خوردن ارادی نیست تا لحظه مرگ نیاز به تهیه مایحتاج زندگی یک ضرورت مستمر به حساب می آید.

خرید کردن برای خانم ها  جدایی از نیاز روزمره یک لذت و راهی برای رهایی از یکنواختی و حتی افسردگی به شمار می آید. البته برای آقایان چندان لذت بخش نیست!

 

از لحظه ای که انسان چشم به جهان می گشاید وقتی قادر به تکان خوردن ارادی نیست تا لحظه مرگ نیاز به تهیه مایحتاج زندگی یک ضرورت مستمر به حساب می آید.

خرید کردن برای خانم ها  جدایی از نیاز روزمره ، یک لذت و راهی برای رهایی از یکنواختی و حتی افسردگی به شمار می آید. حال هزینه خرید چه از جیب خودش باشد چه از جیب همسر گرامی!

آقایان نیز گاهی از روی علاقه و بیشتر اوقات نیز از روی اجبار و با توجه به نیاز خانواده خرید انجام می دهند.

خرید می تواند شامل یک ناخن گیر کوچک یا یک خودرو بزرگ باشد که با توجه به سقف بودجه هر انسان متفاوت می باشد.

خرید ممکن است از سوپر مارکت سر کوچه  یا از دورترین شهر یا کشور صورت پذیرد.

هنوز هم سفر های نوروزی و تعطیلات  عید یکی از بهترین  شرایط زمانی جهت خرید های متنوع با قیمت های رقابتی می باشد.

طی سال های اخیر تامین ملزومات و نیازهای مصرفی زندگی قالبی جدید به خود گرفته و در چارچوب خرید اینترنتی ظهور کرده است.

 

نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در سال 1398

 

 

 

فروشگاه های اینترنتی خیلی زود جای خود را در میان اقشار مختلف جامعه باز کرده اند اگرچه در سال های گذشته بیشتر افرادی که در دسترسی به اینترنت  و سیستم کامپیوتری داشته اند با این گونه خرید ها آشنا بودند با روی آوردن اپراتورهای تلفن همراه به اینترنت پر سرعت و همچنین به روزرسانی سیستم های موبایل و گوشی های پیشرفته تلفن همراه دسترسی به فروشگاه های اینترنتی بسیار آسان شده است.

سایت های بزرگ  اینترنتی که در قالب فروشگاه فعالیت می کنند بسیار نام آشنا هستند و با یک جستجوی ساده در وب و جست جوی نام یک کالا خیلی سریع به فروشگاه های اینترنتی تاریخ که با نقد و بررسی انواع کالا آنها را در فروشگاه خود جهت ارایه به مشتریان قرار داده است.

 

بررسی فروشگاه های اینترنتی در ایران معایب و مزایا

 

 

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و حتی باید گفت خاورمیانه دیجی کالا می باشد که از نظر قدمت و اعتماد سازی و تنوع کالایی بی رقیب می باشد و البته در ادامه مزایا و معایب یک فروشگاه اینترنتی را خدمت شما شرح می دهیم.

یک روز در محل کار شما صحبت از کالایی جدید و به روز می شود مانند یک گوشی موبایل جدید و پیشرفته یا یک لپ تاب قدرتمند و حتی یک کرم ضد آفتاب خیلی خوب که بدون شک توجه  همه  جهت تحقیق و بررسی بیشتر در رابطه با کیفیت و کارایی و قیمت و سایر مشخصات  جلب می شود.

شاید در شهر شما فروشگاه زیادی برای هر کالای خاص  وجود نداشته باشد اگر هم باشد اطلاع صحیح و تخصصی  از آن کالا ندارد اما در یک فروشگاه اینترنتی مانند دی جی کالا شما می توانید آن کالا ی خاص را هم به صورت تصویری و هم سه بعدی  و با مارک و مدل دقیق و حتی بازخورد خریداران قبل یا کسانی که به نحوی از آن کالا استفاده کرده اند  مشاهده کنند و قیمت رقابتی آن کالا مطلع شود.

 

 

خرید ماشین به صورت اینترنتی دیجی کالا

 

 

اگر بخواهیم به طور خلاصه مزایا و معایب یک فروشگاه اینترنتی را لحاظ کنیم:

 

 

مزایا

 

 

1.در دسترس بودن شبانه روزی فروشگاه

2.آشنایی کامل و دقیق با کالاها

3.قیمت رقابتی و لحظه ای کالاها

4.بازخورد کسانی که قبلا به نحوی از آن کالا خاص  استفاده کرده اند

5.تنوع فراوان کالاها حتی در یک نوع خاص کالایی

6.جست و جو جهت خرید بهترین مدل کالا در نوع خود حتی بدون هیچ ذهنیت قبلی

7.آشنایی با انواع کالاهای دیجیتال و به روز و کالاهایی که تا به آن روز اسم آن ها را نشنیده ایم.

8.امکان خرید کالاهای متفاوت از برندهای مختلف که امکان تهیه این کالاها و یافتن آن ها در فروشگاه های شهر یا منطقه ما ممکن است ماه ها طول بکشد

9.گارانتی برگشت کالا و انواع ضمانت ها جهت اطمینان کامل مشتری

10.مشاوره های تلفنی و اینترنتی قبل از خرید کالا

 

مزایا بسیار فراوان است که به زودی موارد دیگر اضافه خواهد شد

 

 

 

معایب 

 

 

1.از بزرگترین معایب که  اکثر خریداران ممکن است به آن برخورد ه باشند عدم تطابق کالای ارسالی با کالایی که در فروشگاه انتخاب کرده اند که دلیل آن اتمام موجودی کالای اصلی و عدم بروزرسانی سایت باشد یا عدم تطابق رنگ انتخابی که رنگ دیگری ارسال شود.

2.مشکلات اندازه سایز لباس و لوازم پوششی است که بدون شک در یک فروشگاه عینی اگر حضور داشته باشیم خرید بهتری خواهیم داشت البته به تازگی با جدول سایزبندی بدن انسان این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

3.نحوه تحویل خرید اینترنتی که ممکن است مامورین تحویل مرسوله هماهنگی لازم را انجام ندهند یا کالای ارسالی به موقع بدست مشتری نرسد به عنوان مثال به دلیل بدی آب و هوا ارسال به تعویق بیفتد.

4.عدم تحویل به موقع کالا و زمانیکه کالا به دست مشتری برسد کار از کار گذشته باشد و مشتری از محل دیگری با توجه به نیاز ضروری خود خریده و یا نیاز به آن کالا از بین رفته باشد.​

5.عدم تطابق مشخصات کالای مشاهده شده در سایت با شرایط و خصوصیات واقعی آن کالا

6.عدم امکان ویرایش خرید پس از پرداخت اینترنتی و قبل از ارسال کالا که جهت رفع این مشکل طی تماس تلفنی با مرکز امور مشتریان هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

 

 

معایب  نیز به زودی  به روزرسانی خواهد شد

 

 

در نهایت باید اعتراف کنیم تکنولوژی روز به روز به انسان نزدیک و نزدیک تر می شود و به زودی حتی فکر و ذهن ما را نیز خواهد خواند

لزوم استفاده از فروشگاه های اینترنتی و خرید های اینترنتی بر هیچ کس پوشیده نیست و چه بسا شما مخاطبین محترم حداقل یکبار این تجربه را داشته باشد.

 

 

تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی برای خرید کالا

 

فروشگاه برگ دی جی کالا با سابقه درخشان در زمینه فروش اینترنتی دو با اعتماد سازی و کادر مجرب سال های سال است که رتبه اول فروشگاه های اینترنتی ایران و حتی خاورمیانه رو از آن خود کرده است که اینجانب به عنوان یک از مشتریان دایمی این فروشگاه رضایت بسیار زیادی از سیستم فروش دی جی کالا دارم بدون شک اکثر شما عزیزان نیز تجربه خرید از دی جی کالا را داریدو کالاهای فراوانی در منزل یا محل کار شما وجود دارد که از مبدا دی جی کالا ارسال شده است.

 

جهت بررسی و تماشای فروشگاه اینترنتی بزرگ  دیجی کالا  و بررسی محصولات بر روی تصویر زیر کلیک کنید:  

 

خرید اینترنتی از دیجیکالا با تخفیف 70درصد

 

سوپر تخفیف های دیجی کالا از 10%  تا 70% فرصت بی نظیر جهت یک خرید برد-برد

 

 

 

در پایان با توجه به مختصر بودن این نقد و بررسی از شما خواهشمندیم در رابطه با معایب و مزایای فروشگاه های اینترنتی و هرگونه نکته ای که لازم میدانید بر این مطلب اضافه گردد  در قسمت نظرات وب سایت ما را در استفاده از تجربیات خود شریک بدانید.

 

 

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx