معرفی سوپر پرچمدار دنیای موبایل هواوی میت 20 پرو

رونمایی از گوشی های سوپر پرچمدار هواوی میت 20 و 20 پرو  پایانی بر سلطنت اپل و سامسونگ بر بازار موبایل جهان   بدون شک آینده بازار موبایل به مانند  خودرو از آن چین خواهد بود!

سوپر پرچمداران هواوی معرفی شدند   هواوی میت 20 و میت 20 پرو و میت 20 ایکس و میت 20 RS پورشه دیزاین

 

اگر بخواهیم به مانند دیگر سایت ها مطالب را از سایتهای خارجی کپی و ترجمه و به شما ارائه کنیم پس نمی شود سایت ما را متفاوت قلمداد کرد و حرف جدیدی برای گفتن نخواهیم داشت ،پس سعی ما بر این هست چکیده مطالب را به صورت مختصر و مفید تقدیم کنیم و در این مبحث نیز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد:

 

سوپر پرچمدار هواوی رونمایی شد میت 20 پرو

 

صدالبته بدون شک گل سرسبد این گوشی ها هواوی میت 20 پرو است که به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

 

 

هواوی میت 20 پرو یک پرچمدار قدرتمند از شرکت هواوی و رقیب بسیار سرسخت و حتی میتوان گفت پیروز در مقابل اپل ایفون XS MAX  و همچنین گالکسی نوت 9  دو پرچمدار غول های موبایل جهان رونمایی کرده است.

از امتیازات شاهکار پرچمدار جدید هواوی میتوان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در مدل هواوی میت 20 پرو نام برد که برای اولین بار بر روی یک پرچمدار مشهور در بین شرکت های تولید موبایل استفاده شده است.

همچنین مدل جدید هواوی را میتوان یک پاور بانک قلمداد کرد که با یک خلاقیت جالب امکان شارژ دیگر گوشی ها را به صورت بی سیم دارا می باشد.

 

هواوی میت 20 پرو بهترین گوشی حال حاضر موبایل جهان

 

سیستم دوربین سه گانه بسیار قدرتمند با چینش مربعی و امکان زوم 5 برابر اوپتیکال برای اولین بار در صنعت دوربین گوشی موبایل و همچنین کسب بالاترین نمره از سایت بررسی دوربین های موبایل

 

سیستم شناسایی چهره، باتری بزرگتر و امکان شارژ بی‌سیم به‌صورت معکوس هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌های جدید هستند.

 

باطری 4200 میلی آمپری در پرچمدار جدید هواوی هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذاشته هست و به راحتی تا 2 روز امکان استفاده از گوشی خود را خواهید داشت.

 

قابلیت شارژ سریع HUAWEI SuperCharge، پشتیبانی از انتقال سریع توان الکتریکی را تا ۴۰ وات فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، وقتی HUAWEI Mate 20 به آداپتور ۴۰ واتی SuperCharge هواوی متصل شود، امکان افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت باتری در ده دقیقه یا افزایش ۸۰ درصدی میزان شارژ در ۳۰ دقیقه فراهم خواهد شد!

 

جدا از اعداد و ارقام تبلیغی مانند قدرت پردازش سی پی یو و میزان رم و گرافیک و …. که در عمل هرگز به مانند ارقام روی کاغذ عمل نمی کنند باید بگوییم این مدل گوشی هواوی واقعا یک گوشی همه فن حریف است و همه امتیازات را در کنار هم در دل خود جای داده است و پیش بینی ما این هست که خیلی زود پس از ورود به بازار کشور و با تعدیل نرخ ارز که منجر به منطقی شدن قیمت گوشی های موبایل خواهد شد بدون شک این گوشی موبایل عرصه رقابت را بر سامسونگ و اپل بسیار تنگ خواهد کرد.

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
0 0 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
3
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx