معرفی بازی PES2020 همه ترفندها و تغییرات جدید بازی

pes2020ib3 6

نقد و بررسی بازی پرطرفدار PES2020 و  آموزش همه ترفندها و تغییرات جدید و گیم پلی و گرافیک این بازی به همراه دانلود فایل نامحدود سازی دموی بازی PES2020 که زمان بازی در نسخه دمو را طولانی می کند.

بروزرسانی های این بازی نسبت به نسخه قبلی قابل تحسین است.

دانلود بازی pes2020  به همراه کرک دمو بازی pes2020

 

 

 

اگر از دنبال کننده های اخبار بازیهای ویدیویی و صنعت گیم باشید قطعا توی چند وقت اخیر زیاد اسم بازی محبوب PES و شرکت کونامی به گوشتون خورده, شرکت ژاپنی بر خلاف سالهای گذشته که فوق العاده ضعیف عمل کرده بود و سالهای سیاه خودشو پشت سر میگذاشت امسال با یه شروع طوفانی باعث شد سهام رقیب دیرینه یعنی شرکت EA و بازی FIFA حدود 660 میلیون پوند کاهش داشته باشه, بازی eFootball PES2020 امسال برای اولین بار برنده بهترین بازی ورزشی جشنواره معتبر E3 شد و باعث شد همه علاقه مند های به گیم امسال درباره این بازی کنجکاو بشن. توی این مطلب تغییرات امسال و دلایلی که این نسخه میتونه بهترین نسخه بازی تا به حال باشه رو باهم بررسی میکنیم.

 

عکسهای جدید بازی پی اس 2020  کرک بازی pes2020

 

اولین و مهمترین تغییربازی نسبت به نسخه قبل داشتن لایسنس های قویه,لایسنس همون حق قراردادی هست که بازی میتونه در ازاش از اسم و لوگوی واقعی تیم ها توی بازی استفاده کنه ( مثلا منچستر سیتی اسمش MAN BLUE هست چون لایسنسشو نداره بازی) امسال کونامی طی یه بازه دو هفته ای با 3 تیم بایرن مونیخ,منچستر یونایتد و یوونتوس قرارداد بست که مهم ترینش میتونه یوونتوس باشه چون قرارداد انحصاری هست و امسال بازی FIFA مجبوره که از اسم و لوگوی فیک برای یوونتوس توی بازیش استفاده کنه. از اونجایی که بارسا هم طی سالهای اخیر با PES قرارداد داشت و FIFA نمیتونست اسکن بازیکنا و نیوکمپ رو توی بازیش داشته باشه با پیوستن رونالدو وتیمش هم به رقیب باعث شد از این قضیه خیلی ناراحت بشن و خیلی از کاربرا اعلام کردن که امسال FIFA رو نمیخرن, لازم به ذکره که رونالدو دو سال گذشته روی کاور بازی FIFA بود. همچنین بازی با اضافه کردن یوونتوس لایسنس کامل لیگ ایتالیا رو خواهد داشت و یورو 2020 هم به صورت DLC مثل سال 2016 به بازی اضافه میشه.​

 

لایسنس تیم های جدید در بازی pes 2020

 

 

تصاویر جدید بازی pes 2020  آخرین ترفندهای این بازی

 

تغییر مهم دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد تغییرات گیم پلی بازی هست. هر سال با منتشر شدن نسخه های جدید از بازی پلیر ها انتظار واقعی تر شدن بازی رو داشتن ومیخواستن بازی یکم از اون روند فانتزی خودش دورتر بشه و به واقعیت نزدیک تر باشه ولی این روند نزدیک شدن به واقعیت خیلی کند طی میشد و در آخر باز هم از هرجا با رونالدو شوت میکردیم گل میشد laugh .

 ولی امسال هر کاربری که بازی رو تجربه کنه میبینه اینبار فرق داره و واقعا برای به گل رسیدن مشکل داره. اضافه شدن یه دریبل جدید به اسم FINESE DRIBBLE و یه حرکت جدید به اسم DUMMY KICK بار تکنیکی بازی رو سنگین تر کرده ولی به نظر خود من و خیلی از کاربرا این دو حرکت سیستم دریبلینگ بازی رو به FIFA نزدیک تر کرده و خیلی فانتزی شده و داره مثل FIFA میشه. این مورد همیشه درباره FIFA مورد تمسخر قرار گرفته که شما میتونید با ضعیف ترین بازیکنا هم دریبلای سخت بزنید! از تغییرات دیگه درباره گیم پلی میشه به تقویت فیزیک بازیکنا و طبیعی تر شدن برخوردها اشاره کرد و همینطور بهتر شدن ضربات سر. توی سالای گذشته بازی مدام قابلیت سرزنی رو ضعیف میکرد ولی خب بالاخره امسال فک کنم به نتیجه رسیدن که زیاده روی کردن.​

 

 

معرفی جدیدترین نسخه بازی فوتبال کامپیوتری pes2020

 

گرافیک عالی بازی پس 2020 با جدیدترین آپدیت ها

 

و اما یکی از فاکتورهایی که یه سری گیمرخاص بهش اهمیت میدن گرافیک و کیفیت بازیه. ( چمن بازی مثل موکته ) اگه PES بازی کرده باشید این جمله رو یا گفتید یا شنیدید بدون شک laugh .

ولی امسال با تغییر موتورنورپردازی بازی و سه بعدی شدن چمن این مشکل حل شده و شما موقع بازی کردن کاملا طبیعی شدن چمن رو حس میکنید. اگه از طرفداری بازی باشید قطعا میدونید تو نسخه های قبل نمیشد تو هر ورزشگاهی بازی کرد. در واقع یه سری ورزشگاه ها انقد تاریک بود که کور میشدیم !! ولی نور بازی امسال فوق العاده شده.در کنار اون اسکن سه بعدی فیس تیم های پارتنر ( مثل بارسا,منچستر و ..) اسکن سه بعدی ورزشگاه ها و تقویت تکسچر گرافیکی بازی هر بازیکنی که دنبال گرافیک و کیفیت هست رو مات و مبهوت ممیکنه. اینو هم بگم که در حالی که بازی پیشرفت گرافیکی داشته همون سیستم موردنیار پارسال رو میخواد و این باعث خوشحالی خیل عظیمی از گیمرهای ایرانی از جمله خودم شد چون واقعا دوس داشتم این بازی رو تجربه کنم.

 

 

ولی تغییری که خیلیا منتظرش بودن و امسال به طور حرفه ای عملی شد بازسازی یا ریمستر قسمت MASTER LEAUGE بازی بود. بخشی که طرفدارای خاص خودشو داره, قدیمیای بازی خیلی خوب با این بخش آشنا هستن و خداییش اون حسی که وقتی میزاری رو سطح سخت و بعد چند فصل قهرمان میشی با هیچی قابل مقایسه نیست  , امسال وقتی گریزمان به بارسا رفت صفحه رسمی بازی توی توییتر یه ویدیو از بخش مسترلیگ منتشر کرد که گریزمان توش داشت کارای انتقالش به بارسا انجام میشد و این ویدیو انقدر با جزییات و واقعی بود که همه تعجب کردن! امسال مسترلیگ به قدری واقعی شده که شما بعد از بازی باید به سوالای خبرنگارا جواب بدین و این جواب رو خودتون انتخاب میکنید. علاوه بر اون تا به حال 3 تا مربی واقعی که توی بازی هستن معرفی شدن یعنی: کرایوف . ماردونا و زیکو

 

چهره اسطوره های فوتبال در بازی کامپیوتری pes2020


و اما نسخه دموی بازی روز 30 مرداد به صورت رایگان برای تمام پلتفرمها منتشر شد و شما میتونید از STEAM,PSN یا XBOX LIVE دانلودش کنید.

ولی یکی از مشکلاتی که گیمرها با نسخه دمو دارن اینه که بازی فقط با زمان 5 دقیقه ای قابل بازیه و این خیلی بده. چون تا بخوای یه کاری بکنی بازی تموم میشه و به همین خاطر شما میتونید این فایل کم حجم رو که آموزشش هم  پایین همین مطلب هست به صورت رایگان دانلود کنید که باعث میشه زمان بازی به 20 دقیقه افزایش پیدا بکنه . ( مناسب PC)

دانلود فایل طولانی شدن زمان نسخه دمو

لینک مستقیم

پسوورد فایل:   www.ib3.ir


آموزش نصب:
اول فایل رو دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید.
توی قدم بعد شما باید محتویات فایل رو توی محل نصب بازی کپی کنید
اگه مسیر نصب بازی رو نمیدونید مشکلی نیست چون پیدا کردنش خیلی سادست. معمولا برای همه این آدرس هست:
E:\Program Files (x86)\SteamLibrary\steamapps\common\eFootball PES 2020 DEMO
ولی با یه ترفند ساده میشه محل نصب بازی رو پیدا کرد:
وارد استیم و بخش Library بشید.
روی بازی کلیک راست کنید و بعد وارد Propertis بشید
از کادری که باز میشه توی زبانه های بالا گزینه Local Files رو انتخاب کنید
و بعد گزینه Browse Local Files . که این محل نصب بازی رو برای شما میاره.
بعد از اینکه محتویات فایل رو کپی کردید نرم افزار sider رو  Run As Adminstrator کنید و وارد بازی بشید
طبیعیه که همچنان توی بخش General Setting بازی زمان هنوز 5 دقیقه ای باشه ولی وقتی وارد بازی میشد متوجه میشید که زمان خیلی کند تر میگذره و بازی 20 دقیقه ای شده.

اگه سوال یا نظری درباره PES2020 دارید زیر همین مطلب بنویسید تا با همدیگه بررسیش کنیم.

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
19
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx