شنیدن اوج کیفیت صدای آهنگ و موسیقی

man music hero

 

وقت آن رسیده که نوع شنیدن به موسیقی و آهنگ را تغییر دهید و فرمت شنیدن صدا را با توجه به پیشرفت ابزار  شنیدن موسیقی   تغییر دهید و با فرمت رایج MP3 خداحافظی کنید تا بتوانید از راندمان و بازدهی هدفون و هندزفری  و سیستم صوتی ماشین   بهترین کیفیت را بشنوید و از اوج لذت موسیقی بهره مند شوید.

 

 

امروز زمان خداحافظی با آهنگ های ام پی تری هست زیرا این فرمت یک فرمت فشرده کم حجم بود که برای زمان گذشته مناسب بود زیرا  حافظه ها جهت ذخیره آهنگ ها با کیفیت بالا کافی نبود زیرا حجم زیادی داشتند و ابزار شنوایی موسیقی نیز پیشرفت زیادی نداشت ولی در حال حاضر شنیدن آهنگ با فرمت MP3 با هدفون 15 میلیون تومانی واقعا جنایتی بزرگ هم در حق خودتان و هم آن هدفون با کیفیت است.

 

تصویر موسیقی

 

 

فرمت جدید FLAC میتواند جایگزین بسیار شایسته و محبوبی برای MP3 باشد و علاقه مندان به موسیقی و نواهای زیبا را تا سالها شیفته کیفیت و شفافیت شیشه ای خود کند.

از مزایای این فرمت که طبیعتا حجم بیشتری نسبت به ام پی تری می گیرد  می توان به :

1-عدم فشرده سازی و افت کیفیت آهنگ

2-پشتیبانی از بیت ریت بالاتر

3-هماهنگی با هدفون و هندزفری و ایرپاد گران قیمت شما 

4-کیفیت بالا و شفافیت عالی

5-استفاده از همه عناصر صدا و آهنگ بکار رفته در موسیقی 

 

معایب:

1-حجم بالا

2-عدم ساپورت نرم افزاری به دلیل جدید بودن

3-کمبود وجود آهنگ FLAC جهت استفاده

در پایان باید گفت چه بخواهید چه نخواهید باید کم کم فایلهای mp3 خود را حذف کرده و به فکر جایگزین های FLAC با کیفیت باشید.

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 2 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx