جدیدترین تصاویر پهبادی از طبیعت 2021

جدیدترین تصاویر پهبادی از طبیعت 2021

تصاویر زیبای ثبت شده با پهبادهای باکیفیتی که قدرت پرواز بی نظیر و همچنین حالت پرواز بسیار استیبل و دوربین های ثبت کننده تصاویر چشم نواز از زاویه ای جدید که در گذشته فقط در فیلمهای معروف با هلی کوپتر یا هواپیما و سیستم های خاص فیلمبرداری قابل مشاهده بود ولی هم اکنون پهبادهای عکاس و فیلمبردار کار را برای همگان ساده کرده اند.

 

با ارائه نمونه های زیبا از تصاویر پهبادی جدید در خدمت شما هستیم . با وب سایت آی بی تری همراه باشید:

 

ib3.pahbad 2

یک لاک‌پشت سبز پس از تخم‌گذاری در لانه‌ی آرامش در ساحل عمان، به سمت آب می‌رود.

 


ib3.pahbad 6

زمانی که ورقه‌های یخ در دریاچه‌ از هم جدا می‌شوند، فرصت کوتاهی برای اکتشاف فراهم می‌کنند. این گستره وسیع یخ با ایجاد یک راه برای ادامه حرکت رو به جلو و حرکت به سوی امید، نگاهی به قدرت و عظمت طبیعت دارد.


 

ib3.pahbad 5

لحظات باشکوه فوران آتشفشان با نمای منحصر‌به‌فرد از داخل که در ایسلند ثبت شده است.


 

ib3.pahbad 7

هر ساله در ماه می و در فصل کاشت مزارع برنج، آب از یک زمین به زمین دیگر می‌ریزد و انعکاس رنگ زمین و ابرهای آسمان را در خود ادغام می‌کند. بازتاب‌های نوری که در سطح آب ایجاد می‌شوند، در ترکیب با یکدیگر تصاویر رنگی هیجان‌انگیزی ایجاد می‌کنند.


 

ib3.pahbad 1

هر موج مانند هر انسان، سفری منحصربه‌فرد و قدرت الهام‌بخشی دارد. عکس در سواحل جنوب غربی استرالیای غربی گرفته شده است.


 

ib3.pahbad 4

وکانونیزا یک قطار کوچک است که تورنتو را به روستاهای وال دی نون و وال دی سول متصل می‌کند. قطار در حین حرکت از میان باغ‌های سیب از یک گلوگاه نفس‌گیر به ارتفاع ۱۵۰ متر عبور می‌کند.


 

ib3.pahbad 9

زمانی که پهپاد را بر فراز اقیانوس به پرواز درآورده بودم، شترهایی را دیدم که آدم‌ها را جابه‌جا می‌کردند. وقتی دقت کردم، متوجه نور و سایه‌های زیبا و همچنین الگوی موج شیوایی شدم که در خط ساحلی ایجاد شده بود.


ib3.pahbad 10

مارینا دی پیزا، روزهای آخر تابستان هنگام غروب. من آن ابرها را در افق دیدم و تصمیم گرفتم این زوج را به سمت بی‌نهایت پر از عشقشان راهی کنم.


 

ib3.pahbad43

حدود ۲۶۳ میلیون نفر در سراسر جهان به منابع آبی ایمن دسترسی دارند؛ اما برای جمع‌آوری آب باید حداقل ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند یا در صف منتظر بمانند. در مناطق روستایی وظیفه تأمین آب برای خانوارها به‌طور نامنصفانه‌ای بر عهده زنان و دختران است.


 

ib3.stadum.pahbad

زمین فوتبال شهر ماهیگیری Henningsvær در لوفوتن، یک زمین ویژه است که چمن مصنوعی سبز آن از چشم‌انداز زمستانی منطقه متمایز است.

 

شهریور ماه 1400 وب سایت آی بی تری
0
لطفا بازخورد خود را اینجا بگذاریدx

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
4.8 5 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
4
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx