تشخیص بیماری از طریق تنفس انسان

enjoy the rain1

آی تی بوشهر:تشخیص بیماری از طریق تنفس انسان

تنفس و بیماری

روش بسیار آسان و  کوتاه جهت تشخیص انواع بیماری ها

پیشرفت علم پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری ها بدن انسان با توجه به اینکه مهم ترین فاکتور در زندگی سلامتی است، بسیار مهم و به عبارتی حیاتی می باشد.

به تازگی دانشمندان با کشف 13 نوع ماده شیمیایی در بازدم انسان موفق به کشف حدود 17 نوع بیماری مهم فقط با بررسی بازدم شده اند.

[divide icon="square"]

تنفس و بیماری

[divide icon="square"]

در حال حاضر تنها تشخیص های رایج از بازدم انسان این است که چه غذایی خورده یا اینکه مسواک زده یا خیر؟

اما یک تیم بین‌المللی از دانشمندان موفق به طراحی یک  سیستم پیشرفته  شده‌اند که  با استفاده از ترکیبات  شیمیایی موجود در بازدم، ۱۷ نوع بیماری را تشخیص می‌دهد. این دستگاه یک انقلاب پزشکی در تشخیص بیماری است.

 در حال حاضر تشخیص بیماری ها  بسیار زمان بر و دردناک است به عنوان مثال  از طریق آزمایش های رادیولوژی یا آزمایش خون و همچنین MRI یا سونوگرافی و … بیماری ها قابل شناسایی و درمان است.

در روش جدید که از طریق بازدم صورت میگیرد از افراد خواسته شده در زمانی کوتاه دو  بازدم خود را در یک محفظه پلی استر مخصوص فشرده کنند و سپس   هر کدام از این محفظه ها  را در یک اتاقک خلأ که سنسور در آن قرار دارد، خالی کنند. سپس محققان با استفاده از داده‌های ۱۴۰۴ نفر جامعه آماری، توانستند ۱۷ نوع بیماری از انواع سرطان گرفته تا پارکینسون را در بازدم شناسایی کنند.

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx