بهترین عکس کمدی حیوانات در سال 2021

بهترین عکس کمدی حیوانات در سال 2021

تصاویر بسیار جذاب و دیدنی از حالتهای خنده دار حیوانات که در لحظات بسیار خاص و با مهارت بی نظیر عکاسی در لحظه ثبت شده اند و تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود:

 

 

ib3.heyvanat.tanz 2

کبوتر و برگ پاییزی مانع از دید خلبان شده است.


ib3.heyvanat 11

وقتی عقاب سرسفید موفق به شکار این سگ دشتی نشد، سگ دشتی به سمت عقاب پرید و آنقدر آن را ترساند که عقاب به نزدیک‌ترین پناهگاه ممکن فرار کرد. این اتفاق یک صحنه واقعی شبیه به داستان داوود و جالوت بود.


ib3.heyvanat.tanz

نرهای این نژاد مارمولک ارتفاعات بالاتر را برای نظارت بر قلمرو و نمایش خود انتخاب می‌کنند. این مارمولک را در یک روز گرم تابستانی درحالی‌که خودش را از شاخه‌ای آویزان کرده بود، پیدا کردم.


ib3.heyvanat 14

قورباغه‌ای از یک گیاه بالا رفت و وقتی به انتهای آن رسید، از شادی موفقیتش خندید.


 

ib3.heyvanat 13

دو پنگوئن جنتو بعد از اتمام موج‌سواری با هم بحث می‌کنند.


 

ib3.heyvanat 12

در نزدیکی خانه من یک درخت کاج بزرگ با یک سوراخ کوچک در میان آن وجود دارد، جایی که یک راکون جوان سال گذشته آن را به عنوان خانه خود انتخاب کرد. امسال به نظر می‌رسد که اندازه راکون از خانه کوچک خود فراتر رفته است و به‌سختی در آنجا می‌گیرد.


 

ib3.heyvanat 10

تماشای جغدهای سوراخ‌نشین جوان بسیار سرگرم‌کننده است. این جغد سوراخ‌نشین توجه من را به خود جلب کرد؛ زیرا به نظر می‌رسید به‌شدت خمار است.


 

ib3.heyvanat 9

من این تصویر را هنگام عکاسی از گروهی سار ابلق گرفتم که روی یک درخت در منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی ریتولی در آفریقای جنوبی نشسته بودند. چهره‌ی این پرنده دقیقاً شبیه حال‌و‌هوای من در اکثر صبح‌های اولین روز هفته است.


 

ib3.heyvanat 8

سال‌ها است که خانواده ببر پارو را در پارک ملی جیم کوربت هند دنبال می‌کنم. این دختر آن‌ها است که روی پاهای عقبی خود ایستاده تا بتواند صورتش را با چوب خراش دهد؛ اما اینطور به نظر می‌رسد که در حال حمل چوب روی شانه‌هایش است.


ib3.heyvanat 7

این تصویر در کوراسائو، کارائیب هلند گرفته شده است. عکسبرداری از جعبه‌ماهی‌‌ها معمولاً دشوار است؛ زیرا مشکلی با نزدیک شدن غواص‌ها ندارند؛ اما اگر متوجه بشوند که می‌خواهید از آن‌ها عکس بگیرید، همیشه پشتشان را به شما می‌کنند. به همین دلیل سعی کردم نیم متر بالاتر از ماهی شنا کنم و به هیچ عنوان به آن علاقه‌ای نشان ندهم. در همان زمان دوربین را جلوی سینه‌ام قرار دادم و آن را به سمت پایین گرفتم. وقتی لحظه مناسب فرارسید، دوربین را ۹۰ درجه به جلو و به سمت ماهی چرخاندم و عکس گرفتم. هرگز انتظار نداشتم لب‌های زیبای این ماهی این اندازه به دوربین نزدیک باشند.


ib3.heyvanat 6

من این تاجی کاکل‌یاقوتی را به مدت پانزده دقیقه دنبال کردم؛ چون پیوسته از یک شاخه به شاخه دیگر می‌پرید. فکر می‌کنم می‌دانست که در حال دنبال کردنش هستم، زیرا ناگهان به مدت ۳ ثانیه توقف کرد و به من خیره شد.

 


ib3.heyvanat 5

یک سنجاقک برای ورود به دنیای ماکروی طبیعت به ما خوش‌آمد می‌گوید. دیدن بالا رفتن این موجود کوچک از شاخه و سپس توقفش برای سلام دادن به ما، جالب بود.


ib3.heyvanat 4

اگر در زمان قرنطینه با خانواده داخل خانه مانده بودید و آرزو می‌کردید هرچه زودتر به بیرون بروید، باید بدانید این راکون‌های شرقی، حال شما را خوب درک می‌کنند. درست وقتی که عکاس فکر می‌کرد در این حفره‌ی توخالی درخت، فضای بیشتری وجود ندارد، راکون مادر ظاهر شد و به او نشان داد خانواده‌اش در یک فضای فشرده‌ و بدون رعایت فاصله‌ی اجتماعی، زندگی می‌کنند.


ib3.heyvanat 3

یک میمون ابریشمی طلایی در یون‌نان چین. این حرکت در واقع نشان‌دهنده پرخاشگری است؛ اما موقعیتی که میمون در آن قرار دارد، دردناک به نظر می‌رسد.


 

ib3.heyvanat 2

هوا خوب بود و من در ساحل شرق فالکلند دراز کشیده بودم. منتظر بودم تا صحنه برگشتن یک پنگوئن جنتو از موج‌سواری و قدم گذاشتن آن به ساحل را شکار کنم که ناگهان سه پنگوئن از آب بیرون آمدند و مستقیماً به سمت من قدم برداشتند. واقعاً از عکاسی از این لحظه لذت بردم؛ زیرا به نظر می‌رسد توانستم شخصیت جسور و جذاب پنگوئن‌ها را به تصویر بکشم.


 

 

ib3.heyvanat 1

استایلیست سبز با ژست حق به جانب که می گوید از قلمرو من خارج شو

 

عکسها مورد پسند واقع شد؟

نظرات گرم شما
1
لطفا نظر بدهیدx

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
4 3 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
8
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx