بررسی متفاوت مایکروسافت سرفیس استودیو

سورفیس بوک پرو

پیشرفت کامپیوترها و همچنین لپ تاپ ها در طی ده سال گذشته آنچنان چنگی به دل نزده است و نتوانسته توقعات بجای  علاقه مندان را جامه عمل بپوشاند و گوشی های تلفن همراه از این خلاء بهترین استفاده را کرده اند و چه بسا می توان گفت تلفن همراه در دست مردم جای خود را به کامپیوتر و لپ تاپ داده است.در ادامه بررسی مفصل و جامعی از محصول جدید مایکروسافت خواهیم داشت .

 

پیشرفت کامپیوترها و همچنین لپ تاپ ها در طی ده سال گذشته آنچنان چنگی به دل نزده است و نتوانسته توقعات بجای  علاقه مندان را جامه عمل بپوشاند و گوشی های تلفن همراه از این خلاء بهترین استفاده را کرده اند و چه بسا می توان گفت تلفن همراه در دست مردم جای خود را به کامپیوتر و لپ تاپ داده است.

نقد و بررسی دقیق و بدون تعارف محصول جدید و متفاوت مایکروسافت از سری کامپیوترهای بدون کیس All in one  به نام سرفیس استودیو

در ادامه بررسی مفصل و جامعی از محصول جدید مایکروسافت خواهیم داشت .

 

این محصول اگر چه برای استفاده عموم تولید و عرضه شده ولی اگر کمی موشکافانه تر به این محصول نگاه کنیم متوجه می شویم بیشترین کاربرد سرفیس  استودیو در زمینه صنعت طراحی و چاپ است.

سورفیس بوک پرو

از شاخص های نوآوری در این محصول می توان به باریک شدن پنل صفحه نمایش و انعطاف پذیر بودن سرفیس استودیو اشاره کرد که قابل تحسین است.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد مدتها می گذرد و در زمینه رایانه های رومیزی و خانگی بجز اضافه کردن بر قطعات سخت افزاری مانند حافظه موقت و حافظه دائمی و پردازنده سیستمی و همچنین پردازنده گرافیکی ،شاهد  پیشرفت و خلاقیت چشم گیری در این زمینه نبوده ایم.

سرفیس بوک استودیو اگر چه در نمای ظاهری توانسته نوآوری های جدیدی ارائه کند و توجهات را به خود جلب کند ولی قیمت بسیار گران و همچنین به صرفه نبودن و عدم کارایی عمومی آن باعث می شود در آینده ای نزدیک متوجه افت فروش آن باشیم.

نقد و بررسی کامل سرفیس بوک پرو ایران 

از دیگر امتیازات رایانه های بدون کیس یا به قول معروف all in one حجیم نبودن و شکیل بودن قطعات است که بسیار در نمای ظاهری زیباست و شما را ترغیب به نشستن پشت این سیستم میکند.

موس و کیبورد بی سیم اگر چه از زمانهای گذشته وجود داشته ولی با تبلیغات مایکروسافت شما فکر میکنید اولین نمونه خاص موس و کیبورد بی سیم با این محصول ارئه شده است.

 بدنه آلومینیومی سرفیس بوک پرو 

از جمله امتیازات و جذابیت های سرفیس استودیو بدنه آلومینیومی زیبای آن و همچنین پورتهای ورودی و خروجی مناسب و کافی می باشد.

مایکروسافت در این کیس کوچک قطعات خوب و فوق العاده ای را به کار برده که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

 مشخصات کامل سرفیس بوک پرو  

از امکانات و نوآوری های جدید در این محصولات می توان به قلم طراحی خاص نام برد که ادعا شده کار را برای طراحان بسیار راحت کرده است.

 ابزار خاص سرفیس بوک پرو 

همچنین مایکروسافت  یک ابزار جدید  خاص سرفیس استودیو  ارائه کرده به نام  سرفیس دیال که کمک زیادی در زمینه ویرایشات صوتی و تصویری و ویدیویی خواهد کرد.اگر چه نگارنده این بررسی اعتقاد دارد این گونه نوآوری ها فقط در حد تبلیغ و جهت یک سری کارهای خاص قابل استفاده می باشد و در عمل برای عموم هیچ استفاده خاصی ندارد و در نهایت جهت بازی و سرگرمی  بچه های کوچک در منزل استفاده خواهد شد.

دیال سرفیس بوک پرو 

در نهایت ضمن احترام به همه محصولات جدید در زمینه رایانه خانگی و رومیزی و بدون کیس و همه طرح های جدید به اعتقاد ما هیچ گونه پیشرفت چشمگیری در این محصولات  که بتواند عموم را  به تعویض سیستم چندسال پیش خود از جمله دسکتاپ و لپ تاپ در جهت خرید یک سیستم به روز و جدید  ترغیب کند  مشاهده نمی شود.

   سرفیس بوک پرو زیبا و جذاب 

اگر چه ظاهر زیبا و دلفریب محصولات جدید از جمله همین سرفیس استودیو در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد ولی با بررسی موشکافانه تر متوجه خواهید شد جز یک قلم و یک گوی جادویی که کارایی آن دقیقا مشخص نیست هیچ گونه نوآوری خاصی در این محصول دیده نشده و با قیمیتی حدود 10 میلیون تومان در بهترین مدل آن  می توان جایگزین های بسیار مناسب تری در زمینه کامپیوترهای خانگی دسکتاپ و رومیزی لپ تاپ پیدا کرد.

 

هرگونه سوال یا ابهام و همچنین انتقاد در مورد این مطلب و محصول بررسی شده دارید در قسمت نظرات زیر همین مطلب پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 2 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
4
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx