ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ در ایران

آی تی بوشهر: ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ در ایران

نگاهی خاص به ساعت بسیار زیبا و هوشمند سامسونگ گیراس3

گیراس3 مدل فرانتیر و کلاسیک

زیباترین ساعت مچی جهان در سایت آی تی بوشهر 

ساعت مچی جدید و هوشمند سامسونگ با نام گیراس 3 در دو مدل اسپورت و کلاسیک وارد بازار ایران شد.

این ساعت هوشمند رقیب اصلی اپل واچ است که از نظر طراحی و زیبایی بسیار جلوتر قرار دارد ولی در زمینه قابلیت و کارایی باید بررسی بیشتری صورت گیرد.

 

از جمله ویژگی‌های سخت افزاری مشابه هردو مدل این ساعت هوشمند سامسونگ می‌توان به تراشه دو هسته‌ای اگزینوس، 786 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، ارتفاع سنج، فشار سنج و سرعت سنج، سنسور GPS مستقل و باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی که به ادعای شرکت سازنده در کار مداوم دست کم 3 روز کامل کاربر را همراهی می‌کند اشاره کرد.

 

ساعت مچی سیمکارتی

از مزایای این دو مدل جدید ساعت سامسونگ می توان به سبک وزن بودن و جنس بدنه باکیفیت همچنین امکان برقراری تماس تلفنی و شباهت فراوان به ساعت های مچی میکانیکی اشاره کرد.

 

گیراس3 سامسونگ جدید

ساعت های هوشمند با امکانات جدید و پیشرفته خود  کمک بسیار زیادی به حفظ سلامتی انسان می کنند.از جمله سنسور ضربان قلب و نبض سنج و چک فشار خون و قدم شمار و محاسبه میزان کالری سوزانده شده در بدن  و بررسی میزان شدت نور خورشید و اشعه های مضر آن می توان اشاره کرد.

 

 

ساعت های زیبای سامی

 

نکته جالب در رابطه با این ساعت های خاص و زیبا ورود آنها به بازار ایران است.

همچنین طبق آخرین اطلاعات رسیده ساعت گیراس3 سامسونگ از گوشی آیفون و سیستم عامل آن پشتیبانی خواهند کرد.

از معایب این ساعت مچی می توان به عدم زیبایی این ساعت بر روی مچ دست یک خانم اشاره کرد و می توان این گونه برداشت کرد که این ساعت ها فقط برای آقایان طراحی شده اند.

از مزایای خاص این ساعت ها کیفیت ساخت بسیار بالا ،شارژدهی خوب ، عملکرد مناسب در زمینه ورزش و سلامتی ،عملکرد بی نقص LTE ، بندهای بسیار باکیفیت،خوانایی عالی صفحه در زیر نور آفتاب اشاره کرد.

ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ در ایران  با توجه به قیمت جهانی و  هزینه های ورود به ایران حدود  1 میلیون و 500 خواهد بود.

 

 

 

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
0 0 رای ها
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
3
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx