بهترین پایان برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt

معرفی انواع ترفندها در بازیهای کامپیوتری
Farzad
پست: 8
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 خرداد 1397, 10:48 pm
تشکر کرده: 4 دفعه
تشکر شده: 7 دفعه

بهترین پایان برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt

پست توسط Farzad » سه شنبه 15 خرداد 1397, 4:04 pm

تصمیم، انتخاب، عاقبت، پاداش و مجازات… کلماتی که انسان از لحظه‎‎ای که خوب را از بد تشخیص می‎دهد، ارزش را از ضد ارزش و هنجار را از غیر هنجار می‎شناسد؛ با آن‎ها درگیر خواهد بود و تا زمانی که چشم از جهان فروبندیم و جان به جان آفرین تسلیم کنیم نیز با ما همراه هستند. در واقع تمام سرنوشت ما و شخصیت ما و تصویری که ما از خود بر جای می‎گذاریم، همه و همه از صافی انتخاب‎ها و تصمیمات ما رد شده‎اند و آن چه که هستیم در واقع نتیجه‎ی همین تصمیمات است. پاداش میگیریم یا مجازات خواهیم شد؟ آیا تصمیمی که گرفتم درست بود؟ نکند با این انتخاب همه چیز خراب شود. به طور قطع همه ی ما در زندگی خود بارها و بارها این سوالات را از خود می‎پرسیم و کاش همیشه انتخاب به سادگی گزینش از بین خوب یا بد مطلق بود، اما به واقع این‎طور نیست. جهانی خاکستری با انسان هایی خاکستری ما را احاطه کرده‎اند و هر بار انتخاب را برای ما سخت‎تر می‎کنند. خوبی و بدی مطلق کم‎‎کم به یک مفهوم کلی تبدیل شده‎اند و تنها در ایدئولوژی‎ها آن‎ها را خواهیم یافت. بعضی وقت‎‎ها در زندگی واقعا نمی‎دانیم کدام خوب و کدام بد است اما ناچار به انتخاب هستیم و نه فقط یک‎بار بلکه باید تا زمانی که زنده هستیم همواره انتخاب کنیم و در ازای به دست‎آوردن یک سری چیزها، چیزهای دیگری را از دست بدهیم.
البته از جنبه‎ی مثبت نیز می‎توان به این مسئله نگاه کرد. درست است که انتخاب مخصوصا در دنیای امروزی که پر است از زرق و برق‎های گول‎زننده و فریب‎دهنده کار بسیار سختی است اما این موضوع نیز واضح است که انتخاب با خود کلمه‎ای را همراه دارد که شاید مهمترین نیاز انسان در جوامع امروزی ‎است، یعنی آزادی. وقتی حق انتخاب داریم یعنی آزاد هستیم که آ‎ن‎چه را یا سلیقه‎ی ما بیشتر هم‎خوانی دارد گزینش کنیم و هر چقدر هم انتخاب سخت باشد حس آزادی لذت‎بخش است. آزادی در انتخاب مسیر، آزادی در بیان، آزادی در انتخاب بازی و یا هر نوع دیگری از آرادی. حال اگر این مبحث را بخواهیم به دنیای محبوبمان یعنی گیم مرتبط کنیم باید گفت حس لذت‎بخش آزادی که نهفته در ژرفای انتخاب‎های ماست، عناوین نقش‎آفرینی و یا هر سبک دیگری که در آن انتخاب و جزا وجود دارد را بسیار برای ما گیمرها شیرین و دوست‎داشتنی می‎کند. وقتی مشاهده می‎کنیم که خارج از یک روند تماما اسکریپت شده حق داریم انتخاب کنیم و ادامه‎ی بازی بر اساس انتخاب ما پیش خواهد رفت توعی احساس لذت و غرور والبته آزادی به ما دست می‎دهد، انگار که سازنده‎ی بازی آن عنوان را تنها برای ما ساخته است و آن‎قدر برای ما احترام قائل بوده که کار خود را بسیار سخت‎تر کرده است ولی چندین لایه و مسیر مختلف ظراحی کرده تا ما از آن لذت ببریم. خودمانی‎تر بگویم، سازنده‎ی بازی آن‎قدر ارزش برای ما قائل بوده است که به خود اجازه نداده تا 60 دلار پول ما را در ازای 6 ساعت تجربه‎ی تماما اسکریپت شده از ما بگیرد و سپس نیز با ارائه‎ی هر لباس یا کوچکترین چیزی 2دلار 2 دلار هم از ما پول بگیرد بلکه بالغ بر 100 ساعت لذت ناب آن‎هم با ارزش تکرار بالا و پر از انتخاب‎های جذاب به ما هدیه می‎دهد. این قدرت نقش‎آفرینی و قدرت انتخاب است. در واقع سازنده در ازای یک مبلغ مشابه با عناوین دیگر سبک‎ها، راه سخت را برگزیده است تا ما را از لذت نقش‎آفرینی و انتخاب و جزا سیراب نماید. حال کیفیت این انتخاب و جزا دیگر به کیفیت بازی و کیفیت سازندگان بستگی دارد که تا چه حد این انتخاب‎ها را برای ما سخت و طبیعی جلوه دهند.
نمادی از غرور و شرافت یک مرد که انتخاب‎های سختی در زندگی خود پیش رو داشته است
حال تصور کنید که یک بازی رایانه ای بتواند همان استرسی را که شاید در برخی تصمیم‎گیری‎های خود در زندگی واقعی داریم به ما منتقل کند. قطعا کار بسیار سختی است و بسیار بسیار کم‎تعداد هستند عناوینی که بتوانند این حس رابه ما منتقل کنند ویاعث شوند کنترلر را زمین بگذاریم ومدتی طولانی به یک تصمیم که می خواهیم بگیریم فکر کنیم (البته اگر زمان محدود نداشته باشد!). عناوینی که بتوانند چنین حسی در ما ایجاد کنند قطعا شاهکار هستند و البته معمولا شاهکاری از سبک نقش آفرینی. چون انتخاب و رویارویی با عواقب آن یکی از خاصیت‎های بازی‎های سبک نقش‎‎آفرینی هستند و یکی از عوامل اصلی که بسیاری از گیمرها این سبک را با هیچ سبک دیگری قابل مقایسه نمی دانند. چون حس زندگی در این سبک جریان دارد و باید پای لرز خربزه ای که خورده‎ایم بنشینیم.
بازی Witcher 3: Wild Hunt عنوانی است پر از تصمیمات تاثیرگذار که در واقع بر پایه‎ی تصمیمات شما و عواقب آن‎ها بنا شده است. تصمیماتی اغلب خاکستری که شما را به فکر کردن مجبور می‎کنند و در پایان منجر به شکل گیری 36 پایان مختلف در بازی خواهند شد و باید با نتیجه ی تصمیماتی که در جای‎جای بازی گرفته اید روبرو شوید. البته بسیاری از آن‎ها تنها تغییرات کوچکی را اعمال خواهند کرد و در واقع 3 پایان کلی برای بازی در نظر گرفته شده است و سایر پایان‎های بازی زیر مجموعه‎ای از این 3 پایان اساسی می باشند. دراین مقاله قصد داریم تا چگونگی شکل‎گیری پایان‎های مختلف بازی را بررسی نماییم و سرنوشت تمامی شخصیت‎ها و سرزمین‎های بازی را در شرایط مختلف برای شما عزیزان و کاربران محترم گیمفا روشن کنیم.
“لازم است اشاره کنم که این مطلب سرشار از اسپویل بخش های مختلف بازی است و در واقع بیش از این نمی توان در مورد این بازی اسپویل کرد! پس اگر هنوز بازی را تمام نکرده‎اید و یا به فکر انجام مجدد و… هستید از مطالعه ی این مطلب جدا خود داری نمایید.”
خداحافظی با گرگ سفید تصمیم بسیار سختی است اما گویا مجبوریم تا با او و ماجراهای دوست‎داشتنی‎اش وداع کنیم… شاید تا روزی دیگر
هرگونه که بازی را به پایان برسانید ماموریت epilogue بازی Something Ends, Something Begins نام دارد و تفاوت مهم بین 3 پایان اصلی در این اپیلوگ، بر مبنای سرنوشت ciri است.
سرنوشت Ciri بر اساس 7 فاکتور و در واقع 7 انتخاب در بازی شکل می گیرد که شامل موارد زیر هستند :
1 – چگونه Ciri را در ماموریت Blood on the Battlefield آرام می کنید؟
2 – آیا در طول ماموریت Blood on the Battlefield وی را برای دیدن پدرش (امپراتور) می‎برید یا خیر؟
3 – در طول ماموریت Blood on the Battlefield سکه‎ها را از امپراتور برای بردن Ciri نزد وی قبول می‎کنید یا خیر؟
4 – در طول ماموریت Final Preparations آیا Ciri را در ملاقات با  Lodge of Sorceresses همراهی می کنید یا به او اعتماد به نفس لازم برای تنها رفتن را می‎دهید؟
5 – ذر طول ماموریت The Child of the Elder Blood و زمانی که Ciri خشمگین می‎شود چگونه با او رفتار می کنید (به او می گویید آرام باش یا همراه او شروع به شکستن ظروف و میز و… می‎کنید)
6 – در پی انتخابی که در ماموریت The Child of the Elder Blood انجام می دهید آیا Ciri را برای دیدن قبر Skjall می‎برید یا خیر؟
7 – تکمیل زنجیره‎ی ماموریت‎های  An Eye for an Eye, A Deadly Plot, Redania’s Most Wanted (در act 2) و ماموریت Reason of State (در act 3)
شخصیت‎پردازی Ciri به قدری عمیق است که ما نیز در بازی حسی که Geralt به وی دارد را به او پیدا می‎کنیم
اکنون به توضیح 3 پایان کلی ذکر شده و نحوه‎ی دسترسی به آن بر اساس 7 مورد بالا می پردازیم :
1 – Ciri می‎میرد
زمانی که Ciri در مواجهه با White Frost اعتماد به نفس لازم را نداشته باشد (در واقع به او اعتماد به نفس لازم را نداده باشید) در این نبرد خواهد مرد. در ماموریت اپیلوگ بازی گرالت یکی از 3 خواهر Crone باقی مانده که گردنبند Ciri زا ربوده بود می‎کشد و در حالی که آن را در دست دارد غمگین و تنها بر روی نیمکتی نشسته است.
برای آزاد کردن این پایان که در حقیقت بدترین پایان بازی محسوب می‎شود باید از 7 موردی که در بالا نام برده شد حداقل 5 مورد را به صورت منفی انجام دهید. به عنوان مثال:
1 – در ماموریت Blood on the Battlefield به وی بگویید “Relax, you don’t have to be good at everything,”
2 – در طول ماموریت Blood on the Battlefield و وقتی که وی را برای دیدن پدرش برده‎اید در جواب امپراتور برای دریافت سکه ها بگویید “Definitely need it more than you” و آن‎ها را بپذیرید.
3 – در طول ماموریت Final Preparations شما نیز Ciri را در ملاقات با Lodge of Sorceresses همراهی کنید و اجازه ندهید تا تنها برود.
4 – ذر طول ماموریت The Child of the Elder Blood و زمانی که Ciri خشمگین می شود به او بگویید “Calm down”
5 – در ماموریت The Child of the Elder Blood و در جواب درخواست Ciri برای دیدن قبر Skjall به وی بگویید “No time”
اکثر انتخاب‎های مهم و تاثیرگذار بازی حول محور این رابطه می‎چرخد
2 – Ciri زنده می ماند و witcher می شود
این پایان در واقع پایان متعادل بازی محسوب می شود و زمانی اتفاق می‎افتد که Ciri در مواجهه با White Frost اعتماد به نفس لازم را داشته باشد و در این نبرد زنده بماند ولی به دلیل صحبت نکردن با پدرش (که در واقع شما او را نبرده‎اید!) از انتخاب‎هایی که در آینده پیش رو دارد آگاه نیست. در این حالت در ماموریت اپیلوگ، گرالت به نزد امپراتور می رود و در مورد یافتن Ciri و محل وی دروغ می‎گوید و سپس با Ciri ملاقات می‎کند تا زندگی جدیدش را در نقش یک ویچر آغاز کند.
شاید بگویید این پایان بهترین است ولی در حقیقت این پایان در اثر خودخواهی گرالت برای نگه داشتن Ciri نزد خود می‎باشد و حق انتخاب را از وی برای رقم زدن آینده اش می‎گیرد.
برای آزاد کردن این پایان باید:
1 – به هیچ وجه Ciri را در ماموریت Blood on the Battlefield و زمانی که نیمه‎شب شما را بیدار می کند و از شما می‎خواهد که با هم برای کشتن یکی از سران Wild hunt بروید ابتدا به نزد امپراتور نبرید و گزینه ی “Velen, then”, را انتخاب نمایید، نه گزینه ی “Gotta visit the Emperor first”. این مورد اصلی‎ترین نکته برای دست‎یابی به این پایان است و در صورت انجام ندادن آن نکات بعدی اهمیتی ندارند.
2 – پس از انجام مورد اول باید از 4 تصمیم زیر حداقل 2 تا را مثبت انجام دهید :
– در ماموریت Blood on the Battlefield به وی بگویید “I know what might lift your spirits” و با وی برف‎بازی کنید.
– در طول ماموریت Final Preparations به Ciri اعتماد به نفس لازم برای تنها رفتن را در ملاقات با Lodge of Sorceresses بدهید.
– ذر طول ماموریت The Child of the Elder Blood و زمانی که Ciri خشمگین می شود گزینه ی “Go for it” را انتخاب نمایید و همراه او شروع به شکستن ظروف و میز و… کنید!
– در ماموریت The Child of the Elder Blood و در جواب درخواست Ciri برای دیدن قبر Skjall وی را همراهی کنید و گزینه ی “Yeah, I’ll go with you” را انتخاب کنید.
انتخابی که Ciri در یکی از پایان‎های بازی انجام می‎دهد، نمک‎نشناسی و کم‎لطفی در حق Geralt است و مانند این تصویر به Geralt پشت می‎کند در حالی که گرگ سفید باز هم نیم نگاهی به وی دارد تا مراقبش باشد
3 – Ciri زنده می ماند و در اینده جانشین امپراتور می شود
زمانی که Ciri در مواجهه با White Frost اعتماد به نفس لازم را داشته باشد و زنده از نبرد بیرون آید و از طرفی با پدر واقعی خود نیز دیدار کرده باشد متقاعد می شود که می‎تواند در نقش امپراتور کار های بسیار بزرگتر و مثبت‎تری را در مقایسه با زمانی که یک ویچر شود انجام دهد و تصمیم می گیرد که به پدرش ملحق شود. در این حالت و در ماموریت اپیلوگ بازی، گرالت و Ciri از آخرین روز با هم بودنشان لذت می‎برند و در پایان خداحافظی اشک‎باری را با یکدیگر خواهند داشت.
این پایان در واقع بهترین پایان بازی محسوب می شود و درست است که برای گرالت پس از آن که دنیا را برای یافتن Ciri گشته است و تازه او را پیدا کرده مجددا دوری از او سخت است ولی این انتخابی است که ciri می‎کند و در واقع ما این حق انتخاب را به او داده‎ایم تا برای آینده‎اش تصمیم بگیرد. هر چند به نظر شخصی بنده، انتخابی که وی انجام می دهد کمی نمک‎نشناسی و کم‎لطفی در حق گرالت است.
برای آزاد کردن این پایان باید موارد زیر را انجام دهید:
1 – Ciri را در ماموریت Blood on the Battlefield به نزد امپراتور ببرید (زمانی که نیمه شب شما را بیدار می کند و از شما می خواهد که با هم برای کشتن یکی از سران Wild hunt بروید گزینه ی “Gotta visit the Emperor first” را انتخاب نمایید.
2 – از پیروزی امپراتوری Nilfgaard در جنگ مطمئن شوید. برای این منظور باید در act 2 ماموریت‎های جانبی زیر را انجام دهید:
An Eye for an Eye
A Deadly Plot
Redania’s Most Wanted
و همچنین در act 3 به صورت زیر عمل کنید:
– در ماموریت Blindingly Obvious با Dijikstra به نرمی برخورد کنید و اطلاعلاتی را در مورد امپراتور به او بدهید تا ماموریت Reason of State باز شود.
– ماموریت Reason of State را تکمیل کنید و در پایان طرف Vernon Roche و Ves را بگیرید و در مقابل Dijikstra بایستید و او را بکشید.
3 – باید از 5 موردی که ذکر می شود حداقل 3 مورد را به صورت مثبت انجام دهید:
– در ماموریت Blood on the Battlefield به وی بگویید “I know what might lift your spirits” و با وی برف بازی کنید.
– Ciri را در ماموریت Blood on the Battlefield به نزد امپراتور ببرید و سکه‎ها را از امپراتور برای بردن Ciri نزد وی قبول نکنید و گزینه ی “Didn’t do it for coin” را انتخاب نمایید.
– در طول ماموریت Final Preparations به Ciri اعتماد به نفس لازم برای تنها رفتن را در ملاقات با Lodge of Sorceresses بدهید.
– ذر طول ماموریت The Child of the Elder Blood و زمانی که Ciri خشمگین می شود گزینه ی “Go for it” را انتخاب نمایید.
– در ماموریت The Child of the Elder Blood و در جواب درخواست Ciri برای دیدن قبر Skjall وی را همراهی کنید و گزینه ی “Yeah, I’ll go with you” را انتخاب کنید.
وی پادشاهی دیوانه و به وضوح دچار پارانویاست
– سایر فاکتورهای موثر در پایان بازی و احتمالات مختلف
فعالیت ها و انتخاب هایی که گرالت (شما) در The Witcher 3: Wild Hunt انجام می‎دهد و اتخاذ میکند نه تنها بر روی زندگی شخصی وی، بلکه بر روی سرنوشت سیاسی منطقه و سرزمین‎های مختلف بازی نیز تاثیر مستقیم دارد و این تاثیرات در دنیایی که در ماموریت اپیلوگ بازی وجود دارد نیز متبلور می شوند و با کات‎سین‎هایی کوتاه در انتهای بازی شرح داده می‎شوند.
لیستی از سرنوشت‎های سیاسی مناطق و افراد مختلف به شرح زیر می باشد.
حاکم سرزمین های شمالی:
1 – Radovid به سرزمین های Novigrad و Velen حکومت می کند:
اگر خط داستانی و ماموریت‎های assassin که در نهایت به ماموریت Reason of State ختم می شوند را نادیده بگیرید، Radovid در جنگ با امپراتوری Nilfgaard پیروز می‎شود و بلافاصله شروع به سلاخی استفاده کنندگان از جادو و تمام غیرانسان ها می‎کند. وی یک دیوانه به تمام معناست.
2 – Dijkstra به سرزمین های Novigrad و Velen حکومت می کند :
اگر خط داستانی و ماموریت‎های Assassin را انجام دهید و در ماموریت Reason of State طرف Dijkstra را بگیرید و اجازه دهید تا Vernon Roche و Ves را بکشد وی حاکم سرزمین‎های شمالی خواهد شد و بر مردم با ترس و نبود آزادی حکومت می‎کند و در صدد پدید آوردن عصری صنعتی می‎باشد.
3 – امپراتوری Nilfgaard باقی می‎ماند و بر تمام مناطق غیر از Temeria حکومت میکند (Temeria آزادی خود را مجددا به دست می اورد) :
اگر خط داستانی و ماموریت‎های Assassin را انجام دهید و در ماموریت Reason of State طرف Vernon Roche و Ves را بگیرید و در مقابل Dijikstra بایستید و او را بکشید امپراتوری Nilfgaard باقی می‎ماند و بر تمام مناطق غیر از Temeria حکومت می‎کند. Temeria آزادی خود را مجددا به دست می‎آورد و جنگ با صلح و خوبی به پابان می رسد.
سرنوشت این حاکم مقتدر نیز به انتخاب‎های شما بستگی دارد
سرنوشت Emhyr var Emries امپراتور Nilfgaard:
1 – اگر امپراتوری Nilfgaard حاکم سرزمین‎های شمالی باشد Emhyr var Emries توجه خود را به از بین بردن تمامی خائنین معطوف می‎کند.
2 – اگر Radovid یا Dijikstra حاکم سرزمین‎های شمالی شوند مخالفان داخلی Emhyr var Emries قیام میکنند و وی را به قتل می‎رسانند.
حاکم Skellige :
1 – اگر در ماموریت King’s Gambit از Cerys حمایت کنید وی حاکم Skellige می‎شود و با صلح و آرامش بر سرزمین خود حکومت می‎کند.
2 –  اگر در ماموریت King’s Gambit از Hjalmar حمایت کنید وی حاکم Skellige می‎شود و هر بهار با نیروهای خود به Nilfgaard حمله می کند و باعث مرگ بسیاری می‎شود.
سرنوشت Geralt of Rivia :
1 – اگر با Triss merigold وارد رابطه‎ی عاشقانه شوید و آن را حفظ کنید در انتها گرالت به همراه Triss به Kovir سفر می کند و مشاور اعظم پادشاه می‎شود و با تریس زندگی اشرافی و راحتی را آغاز می‎کنند و البته گاها ماموریت‎های مخصوص ویچرها را نیز می‎پذیرد.
2 –  اگر با Yennefer وارد رابطه‎ی عاشقانه شوید و آن را حفظ کنید در انتها گرالت به همراه Yennefer خود را از کار بازنشسته می‎کنند و زندگی شادی را با هم آغاز می کنند و…!
3 – اگر با هیچ‎ یک از دو شخصیت ذکر شده رابطه‎ی عاشقانه برقرار نکنید و یا آن‎قدر حماقت کنید که بخواهید با هردو رابطه برقرار کنید (باید به هر دو نفر جمله‎ی I Love You را بگویید)، گرالت در انتها تنها می‎ماند و تبدیل به یک ویچر سرگردان می‎شود البته با همراهی Dandelion!
 
کدام یک؟ اگر هر دو را انتخاب کنید در واقع هر دو را از دست می‎دهید و دو نفری شما را قال خواهند گذاشت!
انتخاب‎ها و سرنوشت‎ ماموریت‎های کوچک‎تر حین بازی:
به غیر از کات‎سین انتهایی بازی و موارد مختلفی که در آن توضیح و نمایش داده می‎شوند (که همگی را برایتان شرح دادم) تعدادی “Mini Ending” های مختلف نیز در هنگام بازی و ماموریت‎های جانبی مختلف اتفاق می‎افتند که در این قسمت آن‎ها را نیز برای شما عزیزان بازگو خواهم کرد.
سرنوشت Bloody Baron و خانواده‎اش:
1 – اگر روح اسیر شده در درخت را در ماموریت The Whispering Hillock بکشید Anna همسر Baron زنده می‎ماند ولی دیوانه می شود. Velen در صلح و آرامشی نسبی به سر خواهد برد.
2 – اگر روح اسیر شده در درخت را در ماموریت The Whispering Hillock آزاد کنید Downwarren نابود خواهد شد، Anna می‎میرد و Baron خودکشی می‎کند. velen در هرج و مرج و آشوب به سر خواهد برد.
سرنوشت  Sara the Godling:
1 – اگر در ماموریت “haunted house” با سارا معامله کنید و اجازه دهید در خانه بماند وی تا انتها در همان‎جا زندگی خواهد کرد و دیگر کسی را اذیت نمی‎کند.
2 – اگر در ماموریت “haunted house” سارا را از خانه بیرون کنید وی به Novigrad می‎رود و در Bald Mountain به جانی ملحق می‎شود.
Johnny یکی از شخصیت‎های دوست داشتنی و بامزه‎ی بازی است
سرنوشت Keira Metz :
1 – اگر وی را به Kaer Morhen بفرستید او به همراه لمبرت پس از مبارزه‎ی Kaer Morhen به یک ماجراجویی دونفره خواهند رفت.
2 – اگر اجازه دهید وی نزد Radovid برود و یا ماموریت‎های او را نادیده بگیرید وی توسط Radovid سوزانده خواهد شد.
سرنوشت Whoreson Junior :
1 – اگر وی را بکشید در نهایت Dudu خود را به شکل او در می‎آورد و جای او زندگی خواهد کرد (البته بدون انجام جنایت‎هایی که Whoreson Junior واقعی همواره مرتکب می‎شد).
2 –  می‎توانید از جان وی بگذرید و او را به قانون بسپارید تا در موردش تصمیم‎گیری شود.
سرنوشت Mage ها :
1 – اگر ماموریت Now or Never را انجام دهید Mage ها با موفقیت از Novigrad فرار می‎کنند ولی از آنجا که حکومت بالاخره باید عده‎ای را برای کشتن داشته باشد شروع به قتل سایر غیر انسان‎ها در Novigrad می‎کنند.
2 – اگر ماموریت Now or Never را انجام ندهید Mage ها در Novigrad باقی می‌‎مانند و سلاخی می‎شوند و آنجا تبدیل به کشتارگاه آن‎ها خواهد شد.
Keira Metz ماموریت خیلی جالبی برای شما دارد و مرگ و زندگی وی در دستان شماست


نمایه کاربر
Saman
پست: 2
تاریخ عضویت: جمعه 11 خرداد 1397, 7:22 pm
تشکر کرده: 7 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه

بهترین پایان برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt

پست توسط Saman » سه شنبه 15 خرداد 1397, 4:10 pm

جالب بود مرسی  👍
نمایه کاربر
IMAN
Site Admin
پست: 28
تاریخ عضویت: جمعه 11 خرداد 1397, 4:08 pm
محل اقامت: Buston
تشکر کرده: 11 دفعه
تشکر شده: 28 دفعه
تماس:

بهترین پایان برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt

پست توسط IMAN » سه شنبه 15 خرداد 1397, 7:36 pm

عالی بود فرزاد  ✋
سال 97 سال سخت زندگی ایرانیان
نمایه کاربر
Niloofar
پست: 1
تاریخ عضویت: چهار شنبه 16 خرداد 1397, 1:41 am
تشکر شده: 1 دفعه

بهترین پایان برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt

پست توسط Niloofar » چهار شنبه 16 خرداد 1397, 3:14 pm

عاااالی بود🌸🌹🌸🌹🌸🌹
موضوع جدید ارسال پست