معرفی سیستم مدیریت انبار شهری

آی تی بوشهر : معرفی سیستم مدیریت انبار شهری

سیستم مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص 

سامانه انبار شهری چیست ؟ سامانه انبار شهری به انبار داران محترم این امکان را می دهد تا در صورت نیاز به استریپ کالا و تغییر حامل شخصا نسبت به صدور پته الکترونیکی اقدام نمایند.

همچنین جهت آموزش کامل سیستم مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص  به این لینک مراجعه فرمایید:

آموزش کامل سیستم مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص  

 

سیستم مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص

 

کالاهایی که در انبارهای شهری تخلیه شوند ولی در سامانه انبار شهری ثبت نشده باشند، در سامانه پلیس قابل استعلام نخواهند بود لذا نیروی انتظامی همانند کالای قاچاق با این موارد برخورد می کند. خسارت مادی و معنوی این موارد بر عهده صاحبان محترم کالا می باشد.صاحبان کالا در صورتی که می خواهند کالای خود را به انبار شهری انتقال دهند می بایست پیش از انتقال، کالای خود را در سامانه انبار شهری ثبت نمایند، در غیر اینصورت گمرک جمهوری اسلامی ایران در رابطه با توقیف کالا توسط پلیس مبارزه با قاچاق هیچگونه مسئولیتی نمی پذیرد.

توجه:در حال حاضر ثبت نام در سیستم مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص به آدرس wms.irica.co توسط صاحبان کالا و صاحبان انبار مقصد کالا   صورت گرفته و در کمتر از 1 ساعت تایید انجام خواهد شد.

قابل ذکر است ثبت نام در سامانه مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص با اطلاعات هویتی دقیق که با سامانه ثبت احوال چک می شود صورت پذیرد و همچنین  پس از ثبت نام ، یک پیام حاوی نام کاربری و کلمه عبور  به  شماره تلفن همراه مدیرعامل(شرکت)  و یا  مالک انبار مقصد کالا ارسال خواهد شد که مالکیت شماره تلفن  با سامانه تنظیم مقررات رادیویی کشور احراز خواهد شد.

سامانه مدیریت انبار شهری در  کلیه انبارهای  استان هرمزگان به طور کامل  پیاده سازی شده  و در حال حاضر برای کلیه انبارهای کشور در دسترس و  قابل استفاده می باشد.

IMAN وب‌سایت
متفاوت با دیگران...علاقه مند به تولید محتوا و کارهای خلاقانه ... به دنبال حفظ کیفیت به قیمت فدا کردن کمیت ... ایجاد فضای امن و مهیج برای کاربران فضای وب بدون انگیزه منفعت طلبانه
5 1 رای
ثبت امتیاز ویژه
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
4
0
خانم/آقا نظر شما چیه؟ دوس داریم بدونیمx